گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7572

10 فروردین 1403 19:00

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

کلنگ ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس زده شد

کلنگ ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس با زیربنای 4200 متر در 4 طبقه و با اعتبار 200 میلیارد ریال با حضور رئیس کل دادگستری استان گلستان و مسئولان شهرستان بر زمین زده شد.

به گزارش قابوس نامه، در این مراسم همچنین ساختمان مسکونی 5 واحدی حوزه قضایی نیز افتتاح شد که این پروژه نیز با اعتبار 6 میلیاردو 500 میلیون ریال در زیربنای 600 متر در مدت یکسال ساخته شده است.

qaboosnameh 6

رئیس دادگستری گنبدکاووس در این مراسم گفت: یکی از شئونات قضاوت اشراف است که فضای دستگاه قضا از این امر به بهره بود و فضا برای خیلی از پژوهش ها پیرامون پرونده های قضایی نبود.

رمضانعلی عابدی فیروزجایی تصریح کرد: مکان قبلی دادگستری نیز حدود 1000 متر توسعه دادیم و ایجاد این فضا نیز بخشی از نیاز به فضا را تامین می کند.

qaboosnameh 5

امام جمعه گنبدکاووس نیز در سخنانی ضمن تشکر از اختصاص این اعتبار به شهرستان گفت: تحول در ظرفیت قضا کار بزرگی است و ما توفع داریم در آستانۀ 40 سالگی انقلاب که دشمن به دنبال سیاه نمایی خدمات است ، در مقایسه ای خدمات بعد از انقلاب اسلامی معرفی و جهاد توجیه مردم را در این باب داشته باشیم.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه خدمات زیاد است اما چون سیاست دشمن بر ایجاد یاس و نا امیدی است دیده نمی شود ؛ پیشنهاد تشکیل کارگروه پژوهش و دبیرخانه ای جهت راه اندازی نهضت توجیه و خبررسانی در باب خدمات 40 ساله را داد و گفت: در این مسیر انتقادهایی نیز به دستگاه قضا می شود که به واسطۀ فاصله با ایده آل ها و نه عدم خدمات رسانی این دستگاه است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
علی رشنو
19 مهر 1400

ای کاش کسی از ما حمایت کنه

آرشیو