گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7583

05 اردیبهشت 1403 15:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چشم زخم های آلوده به کینه بر پیکر جامعه خبری گلستان

این روزها بحث شکایت ازخبرنگاران داغ تر از همیشه مطرح است.خبرنگارانی که بازوی مسئولین، چشم بینای جامعه، رکن چهارم دمکراسی و هزاران لقب دیگر را فقط در روزخبرنگار یدک می کشند.

بسیار شرم آور است که انتقاد خبرنگار را در حرف در راستای اصلاح امور و ریز بینی و از روی دغدغه مندی بدانیم اما هر گاه که نقطه زنی ها در انتقاد متوجه اشتباهات ما شود از منبر مجیزخوانی پایین بیاییم و بر مرکب تاخت و تاز بر شخصیت خبرنگار سوار شویم.

قطعا خارج شدن برخی از مدارمدیریت سالم که مصلحت مردم را در نظر نگیرد، صدای هر شخص دادخواهی را بلند خواهد کرد و این دور از انتظار نیست که خبرنگاران در راستای اجرای رسالت خود که از ماهیت دغدغه مندی آنها ناشی می شود در این قبیل مسائل ابراز نگرانی کرده و قلم فرسایی کنند.

اما می بینیم در پاسخ به این انتقادها روحیه انتقاد پذیری جای خود را به خصومت داده است و بجای پذیرش اشتباهات و تلاش در جهت رفع آن محیطی امنیتی ایجاد کرده اند و در صدد به بند کشیدن خبرنگاران هستند.

 باعث تاسف است که موضع مدیران به ویژه  مدیران ارشد استانی در قبال این نگاه بسته و برخورد قهری،  منفعلانه است.

  استاندارمحترم و مدیرکلارشاد استان گلستان چشم های آغشته به کینه نه قصد شسته شدن دارند و نه قصد جور دیگر دیدن، یک بار برای همیشه در راستای تبیین جایگاه کسانی که در طول سال بدون هیچ چشمداشتی عملکرد ولو حداقلی دولت را در حجم وسیعی انتشار می دهند گامی موثر بردارید.

#همه_ما_علمدار_هستیم

راحله شاددل

نویسنده :

نظرات
آرشیو