گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7747

31 فروردین 1403 09:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گنبدکاووس: 380 برنامه در دهه فجر در سطح پایگاههای بسیج اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: در دهه فجر 380 برنامه در سطح پایگاههای بسیج اجرا می شود که در بخش های مختلف فرهنگی و بصیرتی برنامه ریزی شده است.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور در جمع خبرنگاران با عنوان این مطلب افزود: از این تعداد 110 برنامه شاخص در جدول ستاد دهه فجر ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد آورده شده است.

وی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی برنامه هایی همچون 40 مسجد 40 حضور، اکران 40 فیلم سینمایی در 40 مسجد و پایگاه مقاومت، بازخوانی 40 سخن مهم رهبران انقلاب اسلامی ، در سطح پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان تدوین شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین راه اندازی کاروان جشن انقلاب اسلامی ،برگزاری 11 یادواره شهید و یادوراه شهدای فجرآفرین شهرستان گنبد، دیدار با علما و بزرگان،تولیدات هنری و رسانه ای کوتاه از خدمات انقلاب اسلامی در منطقه، همایش نقش زنان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ، برگزاری نشست های فرهنگی وبصیرتی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و همایش دختران انقلاب از برنامه های شاخص بسیج در دهه فجر برشمرد.

قاسم پور همچنین گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ، توزیع سبدکالا بین خانوارهای نیازمند، اعزام راهیان نور دانش آموزی و ویزیت رایگان در منطق محروم از برنامه های شاخص این دهه است.

وی گفت: ویزیت رایگان در دو مرحله در این ایام انجام شده است که با حضور پزشک متخص داخلی و عمومی 115 نفر به طور رایگان ویزیت شدند. البته این برنامه به طور مداوم در طول سال و در نوبت های مختلف انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عزت و اقتدار به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی اظهار کرد: علی رغم دشمنی های دشمن قسم خورده انقلاب امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

وی یادآور شد به برکت انقلاب اسلامی امروز ملتی که مورد چپاول و غارت استعمار قرار گرفته بود به عزت و استقلال رسیده است و حرف از اسلام ناب محمدی است و مردم در چارچوب یک نظام مردم سالاری دینی و با تفکر اسلامی و داخلی با رای مستقیم و آزادانه نمایندگان و رئیس دولت خویش را انتخاب می کنند.

سرهنگ قاسم پور به آغاز عملیات اجرایی 1300 طرح محرومیت زدایی در استان اذعان کرد هنوز سهم گنبد از این میزان طرح مشخص نشده اما پیش بینی می شود سهم خوبی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو