گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7764

09 فروردین 1403 20:51

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در بیانه سپاه نینوا به مناسب 22 بهمن عنوان شد؛ ملت ایران اسلامی با عظمت دهه پنجم انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشند

انقلاب اسلامی یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام بخش است که نفوذ گفتمان حق طلبانه، سلطه ستیز، سلطه گریز، عدالت محور و آزادی بخش آن، بیداری و ایستادگی جامعه بشری برای نظام استکبار و صهیونیسم بین الملل را بویژه در منطقه ی حساس و راهبردی غرب آسیا رقم زده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ در متن بیانیه سپاه نینوا استان گلستان آمده است : در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که مزین به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا سلام ا... علیها شده است منطقه شاهد نمایش ظلم ستیزی،توانایی و اراده نظام و ملت ایران برای صیانت از مقاومت اسلامی و اثبات خواستن و توانستن جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی و ناکامی آمریکاست که این نشانه ی بلوغ انقلاب اسلامی و ملت بزرک ایران است.

ملت غیور ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه دسیسه ها و توطئه ها و نیرنگ های رنگارنگ نظام سلطه به سردمداری آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل را خنثی کرده و با عظمت و سربلندی و هوشمندی وارد دهه ی پنجم انقلاب اسلامی شده و آن را به رخ جهانیان می کشند.

انقلاب اسلامی یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام بخش است که نفوذ گفتمان حق طلبانه، سلطه ستیز، سلطه گریز، عدالت محور و آزادی بخش آن، بیداری و ایستادگی جامعه بشری برای نظام استکبار و صهیونیسم بین الملل را بویژه در منطقه ی حساس و راهبردی غرب آسیا رقم زده است.

انقلاب اسلامی با تأسی از فرهنگ مکتب وحی تنها راه پیروزی و سعادت و سربلندی و عزت را عمل جهادی، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه می داند و این مهم راهبرد اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی در آغاز چهل سالگی و بلوغ خود است.

بنا بر فرمایش حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی امتحان خوبی در زمینه ی ارزشهای اصلی انقلاب و شعارهای انقلاب و اصول بنیادین انقلاب پس داده است.

یعنی ملت ایران توانسته است اصول بنیادین را و شعارهای اصلی انقلاب را به همان استحکام اول تا امروز حفظ کند و شعارهای اصلی انقلاب در گفتمان ولایت، استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی ، اعتماد به نفس ملی و خود باوری ملی، عدالت و برتر و والاتر از همه ی اینها تحقق و پیاده شدن احکام دین و شریعت در کشور است. که در کشورمان با همان طراوت اول حفظ شده است.

فرزندان این ملت در سپاه نینوا استان گلستان، پاسداران و بسیجیان در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی با نصب العین قرار دادن منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به مردم شریف و انقلابی استان گلستان اطمینان می دهند که در کنار سایر مسئولین با روحیه بسیجی و جهادی و انقلابی در مسیر خدمت بی منت به مردم و تلاش در عرصه ی سازندگی و پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی لحظه ای درنگ ننموده و در حوزه ی امنیت پایدار و افزایش قدرت دفاعی هم پا و همگام با سایر نیروهای مسلح مستقر در استان با تمام قوا حرکت خواهند کرد.

و در چهل سالگی انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از آحاد مردم فهیم، آگاه، بصیر و انقلابی استان گلستان جهت حضور دشمن شکن و معنادار در راهپیمایی 22 بهمن و نمایش یک 22 بهمن تماشایی در چشم جهانیان دعوت بعمل می آورد.

سپاه نینوا استان گلستان

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو