گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7771

10 فروردین 1403 02:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیرمجمع جهانی اهل البیت(ع) در گنبدکاووس: مسئولین پس از این حضور باشکوه مردم، بیشتر به فکر حل مشکلات باشند

دبیرمجمع جهانی اهل البیت(ع) گفت: این حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن باعث امیدواری مردم سراسر جهان شد. مردم ایران نیز امیدوارتر نسبت به آیندۀ درخشان انقلاب اسلامی شدند و باید مسئولین از این پس بیشتر به فکر حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش قابوس نامه، آیت الله محمدحسن اختری با عنوان این مطلب اذعان کرد: حضور مردم در اهپیمایی ها همواره اثر گذار بوده است اما حضور در راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اثری عمیق تر و گسترده تر دارد.

وی ادامه داد: مردم علی رغم مشکلات و سوءمدیریت هایی که وجود دارد به میدان آمدند لذا از همه مسئولین می خواهیم بعد از این شکوه حضورپرشور، بیش از پیش به فکر مردم باشند و برای حل مشکلات معیشتی تدبیر کنند.

آیت الله اختری تصریح کرد: ملت ایران ملت توانمندی است و آمادگی دارد تا با مسئولین خود برای حل مشکلات دست در دست هم کمک کند. مسئولین نیز باید به میدان بیایند و این گرانی ها را از میان بردارند و دردهای اجتماعی را معالجه کنند.

وی با اشاره به اینکه دوستان انقلاب چشم به ملت ما دوخته اند تا ببینند تا کجا در راه انقلاب آمادگی دارند و دشمنان نیز منتظرند تا ضعفی در ملت ما ببینند اما امروز ملت ما عزت و سربلندی را به رخ همگان به ویژه دشمنان کشید.

دبیرمجمع جهانی اهل البیت(ع) در ادامه سخنانش پیشرفت های علمی ایران اسلامی، خدمات رسانی به دورترین مناطق روستایی و احداث دانشگاه در نقاط مختلف کشور را از برکات انقلاب دانست که زیر پرچم اسلامی محقق شده است و همه اقوام و مذاهب از آن بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه در سایر کشورهایی که مدعی حکومت اسلامی هستند حتی علمای آنها نیز نمی توانند آزادانه عقاید خود را بیان کنند تصریح کرد: در کشوری مانند عربستان خطبه ای که ائمه جمعه آنها نیز می گویند را حکومت برای آنها تهیه می کند و علمای آنها اجازه توسعه مراکز، مدارس و حوزه های علمیه دینی را ندارند در حالیکه در ایران اسلامی اهل سنت پس از انقلاب حدود 400 حوزه و مراکز دینی دارند.

آیت الله اختری تاکید کرد بنای انقلاب اسلامی بنای خدمت به همه است هر چند دشمن ساکت نخواهد نشست و توطئه می کند اما امیدواریم ملت ما با آرامش،عزت و سربلندی بتواند زندگی و راه خود را داشته باشد.

دبیرمجمع جهانی اهل البیت(ع) در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه قرآن کریم نسخه ای برای مقابله با دشمن ارائه کرده است خطاب به مسئولین گفت: گمان نکنید که اگر با اروپا و آمریکا ارتباط برقرار کنید مشکلات برطرف می شود خیر آنها خود مشکل آفرینند.

وی افزود: برخی 40 سال دم از ارتباط با آمریکا زدند و هر روز هم می بینند که آمریکا چه بر سر کسانی که با آنها ارتباط برقرار کرده ،آورده است. قرآن کریم برای مقابله با دشمنان نسخه هایی از جمله استقامت در مقابل دشمن را ارائه کرده است.

آیت الله اختری خاطر نشان کرد: اگر مردم بر طریقت حق با یاد خداوند ثبات و استواری به خرج دهند موفق خواهند شد و و بر دشمنان غلبه خواهند کرد.

وی اطاعت از خدا، پیامبر و اولوالامر و پرهیز از درگیری و همچنین صبر را نسخه های دیگری از قرآن کریم برای رویارویی با دشمن عنوان کرد و ادامه داد: نباید گول توطئه های دشمن را خورد و نباید باعث گروه گروه شدن مردم شدچرا که جنگ های داخلی ضعف می آورد و دشمن به دنبال این است.

خطیب راهپیمایی 22 بهمن گنبدکاووس خاطر نشان کرد: باید در مقابل مشکلات صبر پیشه کرد و با عقل و تدبیر برای حل آنها اقدام کرد و همه اینها در پرتو اطلاعت از خدا، نبی اکرم(ص) و الولامر و امروز ولی فقیه است.

دبیرمجمع جهانی اهل البیت(ع) راه نجات را وحدت ، یکپارچگی ، ایمان به خدا و اطاعت ولی فقیه دانست و ابراز امیدواری کرد مسیری که امروز برای تحقق آن اصرار داریم و برای آن شعار می دهیم، ماندار باشد و وفادار بر ارزش های مکتب اهل بیت(ع) بمانیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو