گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7817

10 فروردین 1403 19:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

عطر شهدا بار دیگر در گنبد طنین انداز می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از ورود دو شهید گمنام در هفته آینده به شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور در جمع خبرنگاران با عنوان این مطلب تصریح کرد: استقبال از دو شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس عصر روز شنبه در خیابان طالقانی شرقی مقابل دادگاه انقلاب گنبدکاووس انجام  می شود و شامگاه همان روز نیز مراسم وداع با این شهدا در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.

photo ۲۰۱۹ ۰۳ ۰۵ ۱۳ ۱۶ ۰۴

فرمانده سپاه گنبدکاووس ادامه داد: ساعت 9 صبح روز یکشنبه 19 اسفند ماه نیز همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) و همچنین تشییع شهدای گمنام در چند نقطه از کشور این شهدا از مقابل بیمارستان طالقانی به سمت مسجد قائمیه تشییع می شوند و سپس برای تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی واحدگنبدکاووس منتقل خواهند شد.

وی اذعان کرد: یکی از این شهدا که اخیرا تفحص شده اند 22 سال سن دارد و در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه بوارین به شهادت رسیده است.

سرهنگ قاسم پور همچنین اضافه کرد: شهید دیگری که در گنبد تشییع خواهد شد در هنگام شهادت 18 سال داشته و در عملیات رمضان در شرق دجله تفحص شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبداظهار کرد: این شهدا که هر چند سال یکبار به آغوش مردم باز می کردند یاد آور رشادت آنها در حفظ امنیتی است که امروز داریم و مدیون آنها هستیم.

وی در ادامه افزود: آمدن این شهدا به شهرها پس از 30 سال تاکید بر پیام آنها در حمایت و پشتیبانی از ولایت ، بصیرت و انقلابی بودن است و می تواند ما را در برابر دشمنان واکسینه کند و تلنگری باشد تا در هر مسئولیتی که هستیم به جایگاه خود غره نشویم چرا که باید فردا پاسخگوی خون شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه از تمام اقشار مختلف شهرستان از طریق پایگاهها و دهیاریها برای شرکت در این مراسم دعوت شده است و برخی اطلاع رسانی ها نیز در حال انجام است گفت: تا کنون 12 شهید گمنام در شهرستان گنبدکاووس تشییع و تدفین شده اند و با تدفین این دو شهید آمار شهدای گمنام تدفین شده در شهرستان به 14 شهید می رسد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو