گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7829

10 فروردین 1403 06:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: شهداابهت دشمن راشکستند/مسئولی که انقلابی نباشدمشروعیت نان خوردن هم ندارد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مراسم شهدا برای بازسازی تعلقات ما و ضد استکبار و مقاومت برانگیز است  که باعث شده ابهت دشمن شکسته شود.

به گزرش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی شامگاه گذشته در مراسم شام غریبان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با اشاره به این مطلب افزود: مجلسی گه برای شهدا گرفته می شود باید حماسی باشد تا انسانهایی پاکباخته و پیرو حسین(ع) تربیت کنیم.

qaboosnameh 2

وی اضافه کرد: اینجا باید گمنامی را تمرین کرد که برای دنیا مداران و آنها که دلبستۀ نام و نشان هستند سخت ترین چیز است.

امام جمعه گنبد ادامه داد: نه در گذشته و نه امورز جایی نسیت که ملتی از لباس ها و استخوان های پوسیده جوانان شهیدش هم حرکت بیافریند اما شهدای ما و این باقیماندۀ پیکرشان نیز به ملت ما جرأت می دهد.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد : اهل توحید و مجاهدت بودن پیام شهداست که باید با همتی که می کنیم در یکایک ما ایجاد شود و شدت آنها در خداخواهی و و مبارزه با استکبار تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا دارای مقام شفاعت هستند گفت: روح حیات در هر کجای عالم در تصرف خداست و شهدایی که از هر تعلق غیرخدایی پاک شده اند دارای این روح  بوده و در هر صحنه ای بعد از خدا و ائمه پشتیبان ما هستند.

qaboosnameh 1

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه اذعان کرد: مقام شفاعت شهدا را می توان به راحتی درک کرد و امروز هم اثرگذاری آنها همینطور است و هر منطقه ای که شهید دارد نسیم انقلاب در آن می وزد و و از استکبار پاک می شود.

وی تاکید کرد: پاسخ ما به تهدید دشمن موشک نیست بلکه شهدا و مقاومت فرزندانمان است و به دنیا می گوییم که ایستاده ایم و اینها نشانه ها و پرچم های بزرگی ما هستند که آنها را مرور و از آنها یاد می کنیم.

حجت الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: اگر بازخوانی ما از شهدا به درستی انجام شود و دولتمردان انقلابی عمل کنند، فاصله ما با آنها کم خواهد شد.

وی با عنوان اینکه هر کس که در دولت مسئولیتی دارد کادر انقلاب است ادامه داد: کادر دولتی که انقلابی نباشد مشروعیت نان خوردن را هم ندارد ! نمی شود نان شهدا را کسی بخورد ولی در مراسم شهدا حضور نداشته باشد و هیچ بسیجی را همراهی نکند!

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: باید یک بازسازی شود تا همه کارمندان که به برکت خود شهدا حقوق می گیرند کار انقلابی کنند و  این را باید با روحیه انقلابی مطالبه کرد.

qaboosnameh 3

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو