گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7848

09 فروردین 1403 16:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل امور عشایر گلستان: ۲۳ هزار نفر از عشایر شرق گلستان در سیلاب گرفتار شدند

مدیرکل امور عشایر استان گلستان گفت: ۲۳ هزار نفر از عشایر شرق استان گلستان در سیلاب گرفتار شدند که در چند مرحه با بالگرد برای آن ها امکانات و مایحتاج ضروری ارسال شد.

به گزارش قابوس نامه، رضا علیپوری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گنبد که با حضور نماینده مقام معظم رهبری اظهارداشت: 23 هزار نفر از عشایر شرق گلستان در سیلاب گرفتار شدند و در یک مرحله امکانات و مایحتاج ضروری برای آنها توسط بالگرد ارسال شده است.

وی افزود: شرایط و امکانات به گونه‌ای است که شهرستان گنبدکاووس به تنهایی توان انجام اقدامات لازم را ندارد و همه مدیران باید پای کار باشند.

مدیرکل امور عشایر استان گلستان با بیان اینکه عشایر یا در چادرها و یا خانه های گلی زندگی می کنند،بیان داشت: براثر طوفان و بارش های فراوان چند روز اخیر تمام چادرهای عشایر پاره شده و خانه های گلی آنها تخریب شده است.روز گذشته 18 تخته چادر و امروز 82 تخته چادر به همراه موادغذایی مورد نیاز برای آنها ارسال شد.

احمد ابراهیمی مدیر آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس هم در این جلسه اظهارداشت:با تمام مشکلات موجود ناشی از سیلاب،در تامین آب شرب بهداشتی هیچگونه مشکلی پیش نیامد.

مدیر آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس افزود: در این چند روز حتی یک مورد قطعی آب شرب در شهرستان گنبدکاووس نداشتیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو