گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8041

09 فروردین 1403 15:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس: اجرای120برنامه در ایام فتح خرمشهر/همبستگی،توکل وایثاردرس‌های مهم سوم خرداداست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: همزمان با ایام فتح خرمشهر در دفاع مقدس، 120 برنامه با موضوعات فرهنگی ، ورزشی و نشست های روشنگری در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور در نشست خبری سوم خرداد ، برگزاری 9 یادواره شهدا، 26 نشست روشنگری و 13 مورد دیدار با خانواده های شهدا را از جمله این برنامه ها برشمرد و افزود: محفل انس با قرآن ، مسابقات ورزشی، برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی ، تجلیل از رزمندگان به ویژه رزمندگان حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر و مسابقه کتابخوانی، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی بین الصلاتین از دیگر برنامه های این ایام است.

وی تصریح کرد: فردا برنامه غبارروبی مزار شهدا در امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار خواهد شد و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان را نیز در هفته آینده خواهیم داشت.

سرهنگ قاسم‌پور تصریح کرد: سالروز سوم خرداد یادآور دلاوری، همبستگی ، توکل و ایثار است و از مهم ترین درس‌هایی است در دفاع مقدس گرفته‌ایم.

وی افزود: رزمندگانی که در این نبرد در مقابل دشمن ایستادند و جنگیدند با پیروی از امر ولی و با ایثار به این مهم دست یافتند و این چیزی نبود جز همان سخن امام راحل که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و خارج از دست بشر بود.

فرمانده سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه هنوز هم پس از 40 سال باید از این مقاومت درس بگیریم و این بر همه ما روشن است که این درس‌ها جز پایداری و اتکا به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی نیست و به تعبیر حضرت آقا خرمشهرها در پیش داریم و باید مقاومت و رشادت به کار ببریم.

قاسم‌پور تاکید کرد بر ما ثابت شده است که با ایمان، عمل صالح و کارو تلاش هر پیروزی را برای خود رقم بزنیم و تحت امر ولایت در کنار یکدیگر باشیم بر هر دشمنی پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به روزشمار این ایام اظهار کرد: این ایام به نام های " رسانه دفاع مقدس و مقاومت" ، "روز شهدا ،ایثارگران و پیروان ولایت"، مقاومت ، "ایثارو پیروی و ولایت مداری" و روز دزفول روز مقاومت و پیروزی ، نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در ادامه سخنانش به نقش رسانه ها در دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: نقش رسانه پرده برداشتن از چهره ظلم و ظالم و معرفی مظلومان است و اگر رسانه ها نباشند بسیاری از مظلومیت ها پوشیده خواهد ماند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو