گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8142

30 فروردین 1403 23:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

یادواره شهدای ورزشکار گنبدکاووس برگزار شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ضرورت توجه به شهدای اقشار، گفت: یادواره شهدای ورزشکار گنبدکاووس برگزار شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری فارس ، با گذر از چله نخست انقلاب اسلامی و موفقیت و پیروزی انقلاب برای عبور از چهار دهه چالش و فراز و نشیب در مسیر پیشرفت و توسعه، با گام نهادن در دهه پنجم انقلاب اسلامی عملا بستری فراهم شده است تا جوانان عزیز میهن با شناخت درست گذشته و تکیه بر ارزش‌های والای به یادگار مانده از ستاره‌های بی‌بدیل معنویت بخشی در چهار دهه گذشته گام‌های بلندی را برای رسیدن انقلاب به سرمنزل مقصود بردارند که در این مسیر همکاری و هماهنگی ادارات و نهادهای فرهنگی یکی از الزامات و ضروریات است، به همین منظور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهرستان با مدیر این اداره دیدار و با وی پیرامون موضوعات مشترک گفت و گو کرد.

* تقویت قوای جسمی و روحی به صورت توامان در جوانان ایران اسلامی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس در این دیدار با اشاره به اینکه جوانان کشور هم در مبارزات انقلاب و هم در پدید آمدن و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی را داشتند، اظهار کرد: توفیقات کشور در جبهه‌های حق علیه باطل، دوران سازندگی و پس از آن در دهه‌های سوم و چهارم انقلاب نیز مرهون رشادت جوانان میهن بوده است.

محمود تمرتاش با بیان اینکه تعدادی از بهترین جوانان میهن عزیزمان در طی سال‌های متمادی مبارزه با طاغوت و دفاع از کشور جان خود را تقدیم انقلاب کردند، افزود: بسیاری از این جوانان در زمره ورزشکاران بودند که تلاش می‌کردند ابعاد جسمی خود را نیز همچون ابعاد روحی مورد تقویت قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید به شهدای اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران توجه بیشتری در فضای عمومی جامعه شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما حمایت همه جانبه اداره ورزش و جوانان و سایر نهادها از بنیاد شهید برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار گنبدکاووس است.

* گنبدکاووس گنجینه توانمندی‌های جوانان است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز در این اداره ضمن تقدیر از نگاه مثبت رئیس بنیاد شهید این شهرستان به حوزه ورزش و جوانان، گفت: شهرستان گنبدکاووس گنجینه‌ای از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های پرشمار جوانان است که شماره کردن و احصای آنها بسیار ضروری و مفید فایده است.

حجت‌الله یوسفی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان همواره در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب خود را موظف به طرحی و برنامه‌ریزی در حوزه معنویت افزایی در جوانان می‌داند، ادامه داد: به همین منظور در ستاد ساماندهی جوانان بر تهیه نقشه راهی برای پیاده کردن دستورات و انتظارات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده‌ایم.

وی با اعلام حمایت و آمادگی برای همکاری با بنیاد شهید برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، تصریح کرد: برگزاری این یادواره را با همکاری بسیج ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر نهادها و ارگان‌های فرهنگی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو