گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8267

10 فروردین 1403 00:18

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدخبرداد؛ جذب دو بازیکن جدید در روزهای آتی/ اتفاقات پارسال تکرار نخواهد شد

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس که به تازگی تمرینات تیم خود را در سالن المپیک این شهرستان آغاز کرده است گفت: در پست سرعتی و دریافت کننده نیاز به بازیکن داریم و ظرف چند روز آینده این بازیکنان را جذب خواهیم کرد.

به گزارش قابوس نامه، عظیم جزیده با اعلام این مطلب اذعان کرد: در حال حاضر در ایران کمبود بازیکن داریم و تمام تیم ها به دنبال دریافت کننده قدرتی هستند.

وی افزود: ما بازیکن هایی را جذب کرده ایم که با تجربه هستند و اگر بازیکن های  بومی خودمان همچون سلیم چپرلی،اسماعیل مسافر،ادریس دانشفر و .. در تیم گنبد می ماندند کارمان راحت تر می شد چرا که بازیکن بومی در شهر خودش بازی می کند و برای تیم نیز مشکلات کمتری خواهد داشت.در کل می توان گفت ترکیب این تیم پنجاه درصد بومی و پنجاه درصد غیر بومی است.

qaboosnameh 3
جزیده در ادامه درمورد علت عدم جذب بازیکنان بومی از سوی باشگاه شهرداری گنبد تصریح کرد: دوست داشتیم بازیکنان بومی را جذب کنیم اما این بازیکنان همچون ادریس دانشفرفکر نمی کردند مجدد شهرداری گنبد تصمیم  بگیرد تیم داری کند و ناخواسته به تیم دیگری رفتند و قرارداد بستند و در حال حاضر نیز که ما با آن ها مذاکره کرده ایم امکان جدایی آن ها وجود ندارد.

عظیم جزیده از هواداران والیبال گنبد خواست، با افکار حرفه ای از بازیکنان غیر بومی که در گنبد بازی خواهند کرد حمایت کنند چراکه اینکار باعث افزایش جایگاه و نام والیبال گنبد خواهد شد.

جزیده اضافه کرد: ما باید در حال حاضر باشگاه داری کنیم نه تیم داری و اگر اینکار را انجام دهیم بازیکنان بومی ما نیز شهر خود را برای بازی انتخاب خواهند کرد.

عظیم جزیده با اشاره به آغاز تمرینات از روز جمعه افزود، تمرینات تیم با 12 بازیکن آغاز شده است و در ادامه چهار هفته خیلی سخت را در پیش داریم و فشار تمرینات بسیار بالاست و امیدواریم بدون مصدومیت تمرینات پیش فصل را به پایان برسانیم.

وی با عنوان این مطلب که  سایر بازیکنان نیز تا روزسه شنبه به تیم اضافه خواهند شد؛ افزود، برای ادامه تمرینات نیز بازی های تداراکاتی را پیش‌بینی کرده ایم و اگر بتوانیم  بازی دوستانه انجام دهیم کارمان نتیجه بخش خواهد شد. چراکه  بدون بازی های تداراکاتی تیم به مشکل می خورد و برای برگزاری این بازی ها با سایر تیم‌ها که تمرینات خود را آغاز کرده اند مکاتباتی انجام می دهیم.

قول قهرمانی نمی دهم/ اتفاقات پارسال تکرار نخواهد شد

رمربی تیم والیبال شهرداری گنبد همچنین گفت: هیچ مربی نمی گوید من قهرمان می شوم اما من و مجموعه شهرداری و شورا و مجموعه داخل تیم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم والیبال شهرداری به موفقیت برسد و هواداران شاد شوند اا وقل قهرمانی نمی دهم.

وی همچنین با اشاره به زحمات احد ارمشی و مجموعه سال گذشته خاطر نشان کرد،این زحمات باعث شد این تیم ماندگار شود و امسال  در تلاش هستیم با القای فکر و جوی جدید به بازیکنان، ذهنیت آن ها را  آماده می کنیم تا تحت هر شرایطی بهترین بازی را به نمایش بگذارند و بهترین نتیجه را برای گنبد بدست آوریم.

جزیده همچنین با بیان این نکته که اتفاقات و حواشی سال پیش تکرار نخواهد شد تاکید کرد، با بازیکنان در ابتدا صحبت کردیم و نگرانی از این بابت وجود ندارد و اگر هرکس در جای خودش باشد و به وظایفش عمل کند اتفاقی نخواهد افتاد.
گفتگو از : محسن علی پور

نویسنده :

نظرات
کاردملی
19 مهر 1400

به نظر شما آیا بردن محیط زیست برای حفظ تابلو راهنمایی کارخوبیست ؟ حساس نشو حساس نشو تحت تأثیر تـحت تأتیره نقی بوریم کاردمله منم میام انسان عقل داره شعور داره دیگه فضای سبز رو خراب نمی کنه که............

آرشیو