گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8298

09 فروردین 1403 13:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه پاسداران: سپاه فراتر ازخط کشی قومی ومذهبی عمل کرد/ملت ایران نشان داد بزرگتراز تحریم هاست

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه فراتر از خط کشی قومی و مذهبی عمل کرده و از مردم است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما؛ سرلشکر حسین سلامی امروز در آیین افتتاح و بهره برداری متمرکز 2860 واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل زده کشور در روستای تازه آبادآق قلا، اظهار کرد: امروز شاهد  به ثمر نشستن شکوفه های امید در جامعه هستیم و این افتتاح نمادی درخشان از عزم و همت و اراده و نیت خالص و نشاندن لبخند بر لبان مردم کم برخوردار هستیم.

وی افزود: واقعیت های تلخ سیل ابتدای سال با مجاهدت های همه مردم ایران در زیر سایه رهنمون های امام جامعه قدری تسکین داده شد و در ابتدا ظاهری مصیبت بار داشت که با عزم و اراده و ایمان به نعمتی بزرگ تبدیل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بر اساس فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) دستور داریم با همه وجود برای زدودن چهره محرومیت از کشور تلاش کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سیل که به این منطقه آمدیم به مردم قول دادیم با همه امکان و توان تا آخرین لحظه در کنار مردم باشیم به مردم قول می دهیم تا شرایط را بهتر از قبل نکنیم از پا نمیشینیم و این را از رهبر عزیزمان آموخته ایم.

سلامی گفت: امروز آمدها ایم بگوییم که ما در کنارتان هستیم. ما نمیگذاریم مردم ذره ای دلشان در مصائب خالی شود و تنها بمانند زیرا اعتقاد داریم مردم ولی نعمت ما هستند.

وی با تاکید براینکه این کشور در این شرایط در حال ساخته شدن است و ما در حال پیشرفت هستیم، ابراز کرد: ما در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمیدهیم زیرا ما قدرت مندیم و اسلام به ما پیشرفت و ازادی و قدرت عنایت کرده است و این راه را ادامه خواهیم داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران نشان دادن بزرگ تر از تحریم ها و دشمنان هستند، متذکرشد:مردم ایران آموخته اند در جنگ باید به زیباترین صورت زندگی کنند و امروز که در نبرد اقتصادی با دشمنان هستیم جای شکی نیست امت واحد ما تسلیم نخواهد شد.

وی بیان کرد: قرآن ما را به اخوت و برادری دعوت کرده و ما براداران یکدیگر هستی لذا امروز در نبرد اقتصادی با دشمن باید امت واحده باشیم.

سلامی اضافه کرد: سیل به عنوان نشانه زیبای تجسم دل انگیز از وحدت، همدلی و برادری را به همگان نشان داده است.

وی  با بیان اینکه بر اینکه سپاه فراتر از خط کشی قومی و مذهبی عمل کرده و از مردم است، اذعان کرد: براداران سپاه فرزندان این مردم هستند و پاسداران قلعه مستحکم حفاظت از ملت هستند. سپاه از دل مردم جوشیده و بدون منت آنچه در اختیار سپاه است در خدمت مردم قرار دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نه تنها سپاه از مردم حفاظت می کند بلکه مردم از سپاه در برابر دشمنان حفاظت می کنند و مردم هم حافظ سپاه هستند لذا هرچه به مردم خدمت کنیم در مقابل شان مردم اندک است و همه تلاش ما زدودن غبار فقر و محرومیت از مردم است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو