گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8314

31 فروردین 1403 03:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

از سوی بسیج سازندگی گنبدکاووس انجام شد؛  مرمت و بازسازی 8 پروژه مدارس آسیب دیده از سیل

آئین افتتاح متمرکز 8 پروژه مدارس آسیب دیده از سیل گنبدکاووس امروز با حضور فرمانده سپاه این شهرستان و جمعی از مسئولین در مدرسه شهید تندگویان در منطقه حاشیه نشین اسلام آباد گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، در این مراسم فرمانده سپاه گنبدکاووس با عنوان این مطلب که مدرسه شهید تندگویان با همکاری بانک انصار و بسیج سازندگی ترمیم و بازسازی شده است تصریح کرد: تدرمجموع هشت پروژه مدرسه، با اعتبار 500 میلیون ریال به اتمام رسیده و که تنها برای خرید مصالح صرف شده است.

qaboosnameh 1

سرهنگ رمضانعلی قاسم‎پور همچنین گفت: نیروهای جهادی به طور رایگان مرمت و بازسازی را انجام داده اند و افزود: علاوه بر طرح مرمت و بازسازی هشت مدرسه، 250 واحد مسکونی خسارت‎دیده از سیل نیز  با همت بسیجیان جهادگر بسیج سازندگی سپاه شهرستان تاکنون به پایان رسیده است.

وی یادآور شد: مدرسه شهید تندگویان در منطقه آسیب پذیر اسلام آباد به طور کامل رنگ آمیزی شده و سرامیک کاری سالن و بهسازی محوطه آن انجام شده است.

qaboosnameh 3

فرمانده سپاه گنبدکاووس در ادامه  اظهار کرد: در دفاع مقدس با دست خالی مقابل چندین کشور جهان که به عراق کمک می کردند ایستادیم و هر چند ما جنگ طلب نیستیم اما نمی گذرایم دشمن به خاک کشور ما تجاوز کند چرا که این انقلاب به بهای خون 230 هزار شهید پیروز شده است.

همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در گنبدکاووس برگزار می شود

وی در ادامه سخنانش به خبرنگاران گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 200 برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود که یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی ،مراسم آبروی محله و همچنین دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه هاست.

سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور همچنین به برگزاری همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در گنبدکاووس اشاره کرد است که از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است و هفتم مهرماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

qaboosnameh 2

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو