گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8351

10 فروردین 1403 16:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: دستگیری "زم"  موفقیتی بزرگ در جلوگیری از نفوذ اطلاعاتی دشمن است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: دستگیری " روح الله زم" ادمین کانال معاند آمد نیوز ، موفقیت بزرگ فرزندان این ملت در سپاه پاسداران است که اهمیت زیادی در جلوگیری از نفوذ اطلاعاتی دشمن دارد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته با عنوان این مطلب اذعان کرد:یکی از مهمترین مبادی که ممکن است انقلاب از درون ضربه بخورد نفوذ است و نفوذ از طریق فضای مجازی و سایت ها و شبکه های مجازی آسان است.

وی افزود: مقدمه همه تشنج ها ،تفرقه افکنی ها و سلب اعتماد ها را فضای مجازی فراهم می کند و  اقدام اطلاعات سپاه در دستگیری روح الله زم که با حمایت سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی کهنه کار سیا و آمریکا توانسته پشتیبانی بسیاری از سرویس های جاسوسی اسرائیل و کشور های دیگر را جلب کند یک شاهکار و موفقیت بزرگ است.

ترابی با اشاره به سرنخ ها و سرمنشا های این شبکه در کشور که در یک محور به نام کانال آمد نیوز گرد هم آمده بودند اظهار کرد:  به لطف خدا علی رغم وجود شبکه های عنکبوتی و حمایت های سرویس های جاسوسی و رسانه ها که از آنها می شد، فزرندان ملت توانستند آن را شکار کنند که شکار سرشبکه عنکبوتی نفوذ است.

وی تلاش های این شبکه جاسوسی در ایجاد دو قطبی و شکاف در جریان انتخابات گذشته را یکی از اقدامات آنها عنوان کرد که در این میان مشخص شد بسیاری افراد با ظاهری موجه  از همراهان این جریان بودند و  ابراز امیدواری کرد؛  در آستانه انتخابات جدید آرامش حکم فرما شود.

خطیب جمعه گنبدکاووس اهمیت این عملیات و دستگیری زم را از عملیات فتح المبین بیشتر دانست که توانسته سدی در مقابل نفوذ دشمن شود.

هیچ شهرستان ویژه ای مانند گنبد در امر  کتاب و کتابخوانی ضعیف نیست!

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه سخنانش به دهه وقف و هفته کتاب و کتابخوانی نیز اشاره کرد و گفت:   در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز به یک همت جمعی است و نباید هیئت امناها سوری باشند.

وی افزود:  رئیس اداره کتابخانه ها باید قوی باشد و مدیر استان نسبت به شهرستان ها توجه بیشتری داشته باشد و شاید بتوان گفت شهرستان ویژه ای در کشور نداشته باشیم که از ما در امر کتابخوانی ضعیف تر باشد!

حجت الاسلام ترابی گفت: ما واقعا یک کتابخانه خوب و زیبا نداریم و از این بابت از دستگاه اجرایی گلایه مندیم و کتابخانه ها باید جایگاه مردمی پیدا کند و جذب خیر داشته باشد.

وی همچنین به هفته غذاو دارو اشاره و اضافه کرد: اگر بتوانیم حداقل سه دهک جامعه را تحت پوشش بیمه قرار دهیم که  حداقل های درمان را تامین کند؛ آرمش جامعه را در حد زیادی تامین کرده ایم.

ترابی با توجه به قرار گرفتن در آستانه 13آبان و روز دانش آموز یاد و خاطره شهید فهمیده را به عنوان الگوی یک نوجوان انقلابی یادآور شد و گفت: این شهید چون یک شمشیر آخته همواره مقابل چشمان دشمنان است.

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش به برخی تحرکات و مسائل سیاسی منطقه اشاره کرد و افزود: عربستان و امارات کم کم پرچم تسلیم را بالا می برند و مجبور شده اند تا مذاکرات خود را با نیروهای انصارالله آغاز کنند.

وی با اشاره به اوضاع متلاطم داخلی عربستان و صدور مجوز رسمی برای اشاعه فساد با تائید و ایجاد یک وزارت مستقل برای اجرای 2030 که باعث تشنج در کشوری که عشیره ای و سنتی است از بی کفایتی رهبران این کشور ابراز تاسف کرد!

حجت الاسلام ترابی در ادامه گفت:  در جریان تشنجات ایحاد شده در عراق و لبنان، بدون شک بالغ بر 70 درصد از تبلیغات فضای مجازی و توئیت ها از عربستان وارد عراق و لبنان شد و این دستور پذیری و ذلت این کشور و همچنین اظهار توهین آمیز اخیر رئیس جمهور آمریکا که عربستان را تنها دارای پول و بدون هیچ مزیت دیگر معرفی کرده است نهایت ذلت عربستان را نشان می دهد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین به اعتراضات مردمی لبنان نیز اشاره کرد و گفت: بعد از این اعتراض موج سواران به ویژه از اسرائیل و عربستان با پشتیبانی فرانسه و آمریکا  در تلاش برای سوق دادن این اعتراضات بر علیه  جریان مقاومت هستند تا دولتی که از این جریان حمایت می کند را به استعفا بکشانند.

وی افزود: سید حسن نصرالله در مقابل این تحرکات گفت: مشکلات مردمی را به رسمیت می شناسیم ولی انتظار نداشته باشید که مشکلاتی که طی سالها ایجاد شده است در مدت کوتاهی رفع شود و موافق استعفای دولت نیستیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو