گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8373

10 فروردین 1403 03:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

عطرافشانی گلزار شهدای امام زاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس/ تصاویر

گلزار شهدای امام زاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس با حضور امام جمعه ، مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی گنبدکاووس به مناسبت هفته بسیج عطرافشانی شد.

به گزارش قابوس نامه، در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در سخنانی با اشاره به سالگرد تشکیل بسیج گفت: تشکیل بسیج در کنار نیروهای نظام یو انتظامی که در طول انقلاب خوش درخشیده اند جای شکر دارد و این می تواند بیمه سازی جامعه و نظام اسلامی و جهان اسلام و مقاومت باشد.

حجت الاسلام ابوالفضل دیلم با عنوان این مطلب اذعان کرد: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای که زیربنایش ضمن اسلام و قرآن و دین مردم و بسیجیان است و نهالی بوده است که امام راحل غرس کرده اند و بعد از چهل سال همانند درخت تنومندی امروز تماشاگر آن هستیم که در برابر حوادث، مشکلات و جنگ ها و مسائلی که بر ما تحمیل کرده اند مقابل دشمن ایستاده اند.

وی افزود: امروز علی رغم خواسته همه دشمنان اسلام ، در جای جای جهان اسلام این تفکر مردمی و بسیجی جا افتاده است و دشمنان نمی توانند  در مقابل آن کاری انجام دهند چرا که این خط و مشی نشات گرفته از مرکز حاکمیت اسلامی پیامبراکرم(ص) در مکه و مدینه برای ایستادن در مقابل دشمنان و کفار است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: این فضای ایجاد شده به برکت پیامبر(ص)، قرآن ، ائمه ، امام راحل و امروز ولی امر مسلمین ماست که به کوری چشم دشمنان اسلام با این حضور ، مردم ما و تفکر بسیجی ما در کنار نیروهای مسلح  در جبهه مقابله با دشمن پیروز و سربلند هستند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2 qaboosnameh 3 qaboosnameh 4 qaboosnameh 5 qaboosnameh 6 qaboosnameh 7 qaboosnameh 8 qaboosnameh 9 qaboosnameh 10 qaboosnameh 11 qaboosnameh 12 qaboosnameh 13 qaboosnameh 14 qaboosnameh 15 qaboosnameh 16 qaboosnameh 17 qaboosnameh 1 qaboosnameh 1 qaboosnameh 1 qaboosnameh 1 qaboosnameh 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو