گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8492

10 فروردین 1403 13:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسابقات بین المللی کشتی گورش در گنبدکاودس برگزار می شود

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: 26 و 27 دیماه 1398 گنبدکاووس میزبان مسابقات بین المللی گورش در سالن المپیک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه  از گنبدکاووس قاسم برزمینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی گورش در گنبدکاووس اظهار کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه گنبدکاودس میزبان مسابقات بین المللی کشتی گورش با حضور هفت تیم از کشورهای دیگر و ایران خواهد بود.

وی افزود: چهار تیم از کشورهای افغانستان،پاکستان ،ترکمنستان و آذربایجان ، دو تیم از کشور و یک تیم از استان گلستان در این مسابقات رقابت می کنند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: 13 کمیته برای برگزاری خوب این مسابقات تشکیل شده و پیش بینی شده برای جوایز این مسابقات حدود 70 میلیون تومان در نظر گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات ساعت 9 صبح روز پنج شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن المپیک آغاز می شود و تا ساعت یک ادامه دارد و عصر همین روز نیز از ساعت سه مسابقات ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: مسابقات بین المللی کشتی گورش به یاد شهید سردار سلیمانی برگزار می شود تا یاد و نام این شهید همچنان زنده نگه داشته شود.

فرزانه جعفری با اشاره به ظرفیت های خوب ورزشی شهرستان افزود: گنبدکاووس در رشته های مختلف ورزشی  صاحب مقام بوده و قهرمانان زیادی در رشته های مختلف دارد.

وی ادامه داد: این شهرستان میزبان برگزاری جشنواره و مسابقات گوناگون بوده اما در روزهای آینده میزبان  برگزاری  نخستین مسابقات بین المللی خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو