گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8510

10 فروردین 1403 12:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیرخانه ستاد دهه فجر در گنبدکاووس افتتاح شد/ تشکیل17 کمیته ذیل ستاد دهه فجر شهرستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: دبیرخانه ستاد دهه فجر با تشکیل 17 کمیته و با حضور مسئولان شهرستانی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس حجت الاسلام رضا دیلم صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد دهه فجر اظهار کرد: دبیرخانه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در محل اداره تبلیغات اسلامی افتتاح شد و نیاز است تا مدیران اجرایی برنامه ها و عملکرد خود را در این ایام به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با تاکید نگاه مردمی در برنامه های دهه فجر افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی مردمی بوده و مردم در همه صحنه های نظام جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشتند نگاه مردمی در برنامه های دهه فجر الزامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس استکبار ستیزی و شهادت طلبی در برنامه های امسال را از اولویت ها برشمرد و ادامه داد: با توجه به هجمه های دشمنان به ویژه استکبار جهانی در شرایط کنونی استکبار ستیزی و شهادت طلبی از اولویت برنامه های امسال خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای برگزاری برنامه های پرمحتوا و غیر تکراری 17 کمیته در حوزه های مختلف مانند زنان و خانواده ، فضاسازی و مدیریت شهری ، کودک و نوجوان، روستایی و عشایری تشکیل شده است.

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان جنگ ادراکی و شناختی را بر ایران وارد کردند گفت: در حال حاضر درگیر جنگ ادراکی و شناخای توسط دشمن به حوزه هویت اجتماعی انقلاب اسلامی هستیم اما رستاخیز عظیم شهادت دلها همه نیرنگ دشمنان را از بین برده و دنیا مبهوت عظمت و سیل مقتدرانه ایران است.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر با دهه فاطمیه و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: این ایام بهترین فرصتی است تا بستری برای تقویت انسجام و وحدت ملی فراهم شده و گفتمان ایثار و شهادت تعمق بخشی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس "انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت را شعار محوری امسال دهه فجر نام برد و گفت: هر روز دهه فجر به یک عنوان نامگذاری شده و روز 22 بهمن نیز "حماسه حضور عظمت ملت ،تکریم سردار دلها نام گرفته است.

وی ادامه داد: امید داریم تا با تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب در این ایام منویات مقام معظم رهبری را در شهرستان جاری و ساری کنیم.

دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دهه فجر تبیین شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای میروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای خوبی در کشور بدست آمده که ایام دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی به مردم است.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه از سال گذشته هجمه های اقتصادی دشمن گسترده تر شده است افزود: با توجه به محدودیت متابع و تحریم های اقتصادی در دهه فجر امسال پروژه های خوبی به بهره برداری می رسد که در زمان مناسب طی نشست خبری اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه اجرایی از همه توان و ظرفیت خود برای برگزاری برنامه های دهه فجر به شکل مردمی استفاده نموده و در همه برنامه های ایام الله حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو