گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8586

09 فروردین 1403 20:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) : بنیاد برکت 37 مدرسه در گلستان احداث کرده است

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای محرومیت زدایی در راستای علم و دانش تاکنون 37 مدرسه را با همکاری اداره کل نوسازی آموزش و پرورش احداث کرده است.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس محمدمهدی سلمانی صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه برکت در روستای دوزالوم بخش مرزی گنبدکاووس اظهار کرد: سی و هفتمین مدرسه برکت در منطقه مرزی و محروم گنبدکاووس با نام شهید عبدالحی آدمی با حضور مادر این شهید و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

وی افزود: این مدرسه 6 کلاسه دارای زیر بنایی بالغ بر 754 متر مربع با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیون ریال ساخته شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان ادامه داد: فراگیری علم و دانش در نظام جمهوری اسلامی دارای اهمیت ویژه است و مقام معظم رهبری کسب علم و دانش را برای جوانان لازم و ضروری دانسته و تاکید فراوان بر احداث مدرسه در مناطق محروم برای افزایش علم و دانش نسل جوان دارند و بر همین اساس یکی از اولویت های ما احداث مدرسه در مناطق محروم است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از بنیادی ترین و ماندگارترین فعالیت ما احداث مدارس در مناطق کم برخوردار است و امید داریم در سال آینده 15 مدرسه دیگر را در گلستان احداث کنیم.

سلمانی گفت: تاکنون 37 مدرسه توسط بنیاد برکت احداث شده که بالغ بر 183 میلیارد و 632 میلیون ریال هزینه شده  که با تخصیص اعتبار در سال 1399 مدارس دیگر نیز ساخته می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو