گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8588

30 فروردین 1403 10:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

افرادی که دل به مذاکره داشته سبب شهادت سردار سلیمانی شدند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: افرادی که دل در مذاکره داشته و در ادامه مسیر حرکت انقلاب نیروهای اسلامی و مقاومت را مانع خود می دیدند سبب ریختن شدن خون سردار سلیمانی شدند.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و شهدای فجر آفرین در مسجد قائمیه اظهار کرد: در جامعه دو گفتمان شکل گرفته یکی از گفتمان ها ایستادگی در برابر آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و احیا خط امام (ره) و نیروهای انقلابگری در کشور است.

وی افزود: در گفتمان بعدی افرادی معتقد هستند که کشور و انقلاب در خط نرمال قرار گیرد یعنی از انقلاب دست برداریم و به زندگی عادی خود برسیم که این اندیشه همه سرویس های جاسوسی و اندیشمندان غرب است و گره کار امروز کشور است.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: این فکر توسعه گرایانه در راستای افکار آمریکایی شکل گرفته و ضد مسیر امام و رهبری در جامعه است.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: زمانی که در کشور جلسه ای برگزار شد و در آن جلسه عنوان شد که عامل موفقیت آلمان و ژاپن حذف موشک های جنگی و نیروهای برون مرزی خود است در همان جلسه شهادت سردار سلیمانی شکل گرفت و آنها این سردار را مانع موفقیت خود می دانستند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: بی تدبیری های بعضی از سران در گران کردن قیمت بنزین و ایجاد زمینه شلوغی و اعتراض در کشور سبب شد تا دشمن احساس کند که می تواند کشور را به مسیر دیگری هدایت کرده و به اضطرار ما را پای میز مذاکره بنشاند.

وی گفت: هر کس دل در گرو مذاکره داده و نیروهای مقاومت و انقلابی را در کشور مانع توسعه و موفقیت می داند مسبب ریختن خون سردار سلیمانی است.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: این افراد معتقدند که کشور نیار به وزیر و مسئولان انقلابی ندارد و اجرای  اقتصاد مقاومتی در کشور میسر نیست و بیشتر کشور نیاز به دولت و رئیس جمهور تکنوگرا دارد.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی گفت: مردم و نیروهای انقلابی با حضور خود در تشییع سردار سلیمانی رفراندوم ایجاد کرده و اعلام کردند که دست از مسیر انقلابی خود بر نداشته و همچنان در برابر توطئه های دشمنان مقاومت می کنند.

حجت الاسلام ترابی با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی مسیر شهید حججی و سردار سلیمانی را ادامه داده و فرد انقلابی را انتخاب خواهیم کرد که ذوب در رهبری بوده و پیرو ولایت فقیه باشد تا مجلس شورای اسلامی ما به گونه ای عمل کند که سبب رضایت خاطر مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی باشد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو