گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8636

30 فروردین 1403 17:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

راه اندازی موکب سلامت و اعزام گروه های جهادی مقابله با کرونا در شهرستان گنبد

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد در گفتگویی از راه اندازی موکب سلامت و تشکیل گروه های جهادی تشکل های دینی و انقلابی با محوریت مبارزه با کرونا در گنبد خبر داد.

به گزارش قابوس نامه حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: بسترسازی نقش آفرینی و کنش گری مجموعه های شاخص و هیئات مذهبی در قالب گروه های جهادی، ارتقاء فضای بهداشتی اجتماعی و فردی ، اطلاع رسانی، پویش های مردمی، ایجاد عزم و اراده ی عمومی و امید آفرینی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا از جمله اهداف این فعالیت های خالصانه و مومنانه مردمی می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته ها و اقلام بهداشتی همچون ماسک، مواد ضد عفونی، دستکش های بهداشتی، بروشور آموزشی و ... آموزش همگانی با محوریت شبکه ی تبلیغی و عناصر فعال و اثرگذار فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه هایی است که در این گروه های مردمی و مذهبی در حال انجام می باشد.

حجت الاسلام دیلمی بیان داشت: این نهاد انقلابی همچنین آمادگی دارد که با همکاری شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه نسبت به اعزام طلبه های جهادی و گروه های تبلیغی جهت تدفین اموات و خواندن نماز میت و همچنین با بیمارستان ها تحت عنوان همیاران سلامت در راستای ضرورت امیدبخشی و خدمات به مبتلایان و مراجعین، همکاری لازم را تا پایان ریشه کنی این ویروس منحوس داشته باشد.

حجت الاسلام دیلمی در پایان ضمن تقدیر از زحمات خالصانه، مجدانه و فاخر و ارزشمند و فراموش نشدنی سربازان و جهادگران سلامت، آن را کارنامه ی درخشان و تابناکی در افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و افزود: تفکر انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت بار دیگر با نقش افرینی بی بدیل و بی نظیر شبکه بهداشتی و درمانی به منصه ظهور رسید و در تاریخ تا ابد ماندگار شد امید است که این جانفشانی، خدمات بی نظیر و ارادت های خالصانه مورد رضایت حی سبحان و توجهات خاصه حضرت ولی عصر روحی فداه ، قرار گیرد و به زودی با همکاری مردم عزیزمان در پایبندی به نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای شهری و برون شهری، دید و بازدیدها، جشن اعلام ریشه کنی این ویروس منحوس که به نظر می رسد دسیسه ی جدید نظام سلطه گر آمریکا در قالب یک حمله بیولوژیک است از سوی متولیان امر اعلام گردد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو