گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8649

10 فروردین 1403 03:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دختران دانشجو در جبهه پشتبانی از جهادگران سلامت به میدان آمدند

تعدادی از دانشجویان جهادگر شرق استان گلستان در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز در جبهه دیگری جهاد را آغاز کردند تا با پشتیبانی از پرستاران و کادر پزشکی در حفظ سلامت مردم سهیم باشند.

به گزارش قابوس نامه، رئیس دانشکده کوثر گنبدکاووس در تشریح این خبربه خبرنگار ما گفت: از پیش از تعطیلات علی رغم تعطیلی دانشگاه ها با کمک خیرین دوخت لباس بیمارستانی در منزل تعدادی از دانشجویان آغاز شد و 500 گان بیمارستانی دوخته شد.

qaboosnameh 1

بهجت توحیدی افزود: روند تولید این بار با تهیه پارچه تیترون با کمک خیرین ادامه پیدا کرد و در یک مرحله نیز خودمان پارچه تهیه کردیم و بخشی از ماسک های تولیدی در بین کارکنان و خانواده ها توزیع شد.
وی یادآور شد: با کمک بسیج دانشجویی از 5 فروردین تولید با قوت بیشتری پیگیری شد و تعدادی از دانشجویان بومی و فارغ التحصیل شرق استان در قالب گروههای جهادی در این کارگاه به کارگیری شدند.

qaboosnameh 3

توحیدی اذعان کرد: روزانه 10خیاط در مرکز حاضر هستند و به تولید انواع مختلف لباس های بیمارستانی و ماسک می پردازند که تاکنون 2هزار ماسک تولید شده و ظرفیت تولید روزانه 200 لباس بیمارستانی را داریم .

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت های جهادی در روزهای تعطیل نیز ادامه دارد و با بیمارستان ها و هلال احمر نیز همکاری داریم.

مسئول بسیج دانشجویی گنبدکاووس نیز در این رابطه گفت: با توجه به وجود زیرساخت جهت تولید ماسک در دانشکده کوثر دانشجویان بسیج شرق گلستان که مایل به حضور در این حرکت جهادی بودند بکارگیری شدند.

qaboosnameh 4

رضا ممشلی اضافه کرد: بسیج دانشجویی همچون سایر نهادهای فعال در عرصه خدمت به مردم با کمک گروههای جهادی و جهادگران خود آماده خدمات رسانی به مردم است و حضور این دانشجویان جهادگر تا زمان نیاز و وجود امکانات لازم جهت تولید ادامه خواهد داشت.

گزارش از محمد منصوری

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو