گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8804

09 فروردین 1403 20:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پایانی بر یک ماه جستجو؛ فرماندار کردکوی پیدا شدن جسد سها رضانژاد را تایید کرد

ابراهیم قدمنان گفت: سها رضانژاد دختر کوهنورد کرجی که از حدود یک ماه پیش در ارتفاعات جهان نما گم شده بود عصر دیروز با تلاش های هلال احمر پیدا شد.

 به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما، ابراهیم قدمنان، فرماندار کردکوی در گفتگو با خبرنگاران با تایید پیدا شدن جسد دختر کوهنورد کرجی، گفت: از روز گذشته تلاش های مجددی برای پیدا کردن این دختر کوهنورد در بخش های که تاکنون جستجو نشده بود انجام شد تا اینکه متوجه شدند جسد دختر در این قسمت افتاده است.

ابراهیم قدمنان افزود : جسد این دختر در قسمت غربی چادر استقرارشان و کمی دورتر از چکل به پایین افتاده بود.

قدمنان تصریح کرد : فعلا قرار شده تا اداره آگاهی هم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد تا جزییات بیشتری از روند پیدا شدن جسد و تصاویر آن در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

وی در خصوص سالم بودن جسد هم اشاره کرد : هنوز چیزی مشخص نیست و منتظریم تا هلال احمر و آگاهی و سایر اقدامات در این زمینه انجام شود.

فرماندار کردکوی در پایان از همه نهادهایی که در طول این یکماه از گذشت این حادثه پای کار بودند تشکر کرد و‌گفت : هلال احمر خیلی پای کار بود ، در کنار آن مردم محلی حاجی آباد ، چمن ساور ، جهان نما ، شموشک و میاندره ، هیات کوهنوردی کردکوی و استان ،نیروی انتظامی و اگاهی و آفرودی ها و ... هم بودند که از آنها تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو