گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8805

10 فروردین 1403 01:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به همت دانشجویان بسیجی گنبدکاووس: یک جشن خانگی به نام پویش ملی عیدانه /طعم شیرین عید غدیر درخانه های گنبدی ها

یک روز بیشتر به عید غدیر نمانده است و با تمام توانشان سعی در آماده کردن تعداد زیادی از پک های جذاب‌ جشن و شادی کودکان برای عید غدیر و رساندن به دست بچه های نیازمندی که شاید طعم شیرین اعیاد منصوب به اهل بیت را نچشیده اند تا بتوانند بقدر و سهم خودشان واسطه ای بشوند برای انتقال این شادی و شیرینی .

به گزارش قابوس نامه ،دانشجویان بسیجی وجهادگر گنبدکاووس و دانشگاه های شرق استان گلستان چندین سال است که با برنامه های متنوع و راه اندازی پویش ها و جمع آوری کمک ها ی مردمی همیشه در کمک رسانی به مردم محروم شهرستان ثابت قدم بوده اند .

امسال نیز با توجه به شرایط وجود ویروس منحوس کرونا و محدودیت های به وجود آمده، اینبارهم تصمیم گرفته اند با پویشی متفاوت و در عین رعایت دستورالعمل های بهداشتی با موضوع ایجاد شادی و نشاط در خانواده ها و رقم زدن یک جشن خانگی به نام پویش ملی عیدانه در ایام اعیاد قربان و غدیر برنامه‌های متنوعی را با همکاری جمعیت دانشجویی امام حسن {ع} برای خانواده‌های عزیز محلات حاشیه نشین و روستاهای شهرستان گنبد کاووس داشته با شند .

مسول بسیح دانشجویی دانشگاه پیام نور گنبد در رابطه پویش ملی عیدانه که توسط گروههای دانشجویی و جهادی گنبدی و دانشجویان جهادی شرق استان گلستان با همکاری جمعیت امام حسن علیه السلام ، در گنبد کاووس و شهرستان های شرق استان اجرا می شود گفت : هدایا و نذرهای فرهنگی مردمی و بسته های حمایتی در کنار بسته های شادی قرار خواهد گرفت و به خانواده های دارای کودک و نوجوان تقدیم خواهد شد تا طعم شیرین اعیاد منصوب به اهل بیت را چشیده و بتوانند بقدر و سهم خودشان واسطه ای بشوند برای انتقال این شادی و شیرینی به این کودکان.

 

qaboosnameh 36

qaboosnameh 37

qaboosnameh 38

qaboosnameh 39

qaboosnameh 40

علی مهدوی افزود: بسته های شادی عیدانه با محوریت انجام یک کار دسته جمعی درون خانواده برای داشتن یک جشن کوچک خانگی تهیه شده است.

وی بیان کرد :محتویات این بسته شامل پرچم (تکمیل توسط اعضا خانواده) ، ریسه کاغذی (تکمیل توسط کودکان و نوجوانان) ، کتاب کودک با موضوع امیرالمومنین ، بازی فکری خانوادگی ، بسته تنقلات ، ملزومات جشن (فشفشه، بادکنک و…) می باشد.

پویش عیدانه این هدف را دنبال می کند تا در سطح جامعه نشاط و شادکامی عید غدیر را فراگیر کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو