گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8806

10 فروردین 1403 17:48

دیدگاه: 2

ارسال توسط:

عيد غدیر؛ فرصتی برای وحدت شیعه و سنی در گنبد کاووس

عيد غدیردر گنبد کاووس فرصتی است كه همه مسلمين با تمسك و تأسی به آن اختلافات را كنار گذاشته و جشنی بزرگ را در همه بلاد اسلامی برپا دارند و وحدت و اتحاد شیعه و سنی را در ایران اسلامی به نمایش بگذارند.

 به گزارش قابوس نامه عید غدیر روز یاس دشمنان و روز وحدت جهان اسلام است و فرصتی برای تبیین جایگاه امامت و ولایت در جامعه به شمار می‌رود.
 
بر گزاری جشن عید غدیر در کوچه های شهر گنبد کاووس

qaboosnameh 41

qaboosnameh 42

qaboosnameh 43

qaboosnameh 44

qaboosnameh 45

برخي مي پندارند معرفي اهل بيت(ع) و برگزاري جش هاي غدير موجب ايجاد اختلاف درجامعه مي شود در صورتي كه حضرت علي(ع) رمز وحدت شيعه و سنتي است به همين سبب برگزاري جشن هاي عيد غدير، جشن وحدت مسلمانان است.

پيام عيد غدير با فطرت انسان ها هماهنگ است زيرا حضرت علي(ع) پاك ترين و برترين انسان است از اين رو آيين هاي جشن عيد غدير بايد معرفتي و مبين جنبه اثباتي ولايت باشد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
em
19 مهر 1400

امان از این بازیگران بی غم که درد این ملت رو نمیدونند و فقط به فکر عیش و نوش و خوشگزرانی می پردازند تا زمانی که جلوی دوربین هستند با حجاب کامل امااااا زمانی که فیلمبرداری تمام می شود ببینید چه صحنه هایی هستند که ما از ان غافل می شم.

یه بنده خدا
19 مهر 1400

واقعا در این دوره و زمونه که کسی به فکر اصلاح حجاب نیست کار دوستان نیروز انتظامی در اجرای طرح امنیت اخلاقی و گشت ارشاد بسیار خوب و موثر است. این طرح ها هست و وضع حجاب ها اینطوریه فکرشو بکنین اگه نبود دیگه چی میشد

آرشیو