گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8807

10 فروردین 1403 16:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به توان میلیون / اطعام 4هزار نیازمند در روز عید غدیر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبد کاووس :اطعام 4هزار500 نیازمند  در روز عید غدیر توسط خیرن در طرح به توان میلون در محله های  طرح اجتماعی شهید شوشتری گنبد کاووس.

به گزارش قابوس نامه ، سرهنگ رمضانعلی قاسمی پور گفت: امروز شنبه هجدهم مرداد ماه مصادف با عید غدیر خم ، طرح مشارکتی به توان میلیون بین بسیج دانش آموزی ، مدیریت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج گنبد ،اداره اوقاف و انجمن اسلامی دانش اموزی شهرستان گنبد کاووس برگزار شد .

وی در ادامه بیان کرد: نام این طرح از روایتی از امام صادق است که می فرمایند که هرکس در عید غدیر اگر نیازمندی را اطعام دهد یک میلیون پیامبر، یک میلیون شهید ،یک میلیون صدیق را اطعام داده است .

 

qaboosnameh 49

qaboosnameh 46

qaboosnameh 47qaboosnameh 48

 

وی گفت : این طرح که با یک فراخان عمومی و مردمی که در گنبد کاووس داده شده بود صورت گرفت که مبلغی بالغ بر 20میلیون جمع آوری شده وزمینه طبخ 3هزار پرس غذای گرم را فراهم شد که  توسط مردم خود طبخ شده است و در محله های طرح شهید شوشتری  محله های سید اباد ، مسکن مهر پیر حاجی .اسلام اباد بین مردم توزیع می شود .

 

qaboosnameh 52

qaboosnameh 51

سرهنگ قاسمی پور بیان کرد: محله های نام برده تحت عنوان طرح شهید شوشتری هستند که در این طرح رسیدگی به وضعیت محلات حاشیه شهر و اسیب های اجتماعی که داخل این محلات هستند را  مطرح می شود و برسی و مسعله یابی می نمایند .

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو