گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 3886

09 فروردین 1403 12:57

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چماق سیاست حامیان فتنه بر سر دانشگاه پیام نور ، قانون شکنی آشکار در دانشگاه پیام نور گنبد / حمایت از سران فتنه به نام جوانان حامی روحانی !

دانشگاه پیام نور گنبدکاووس دستخوش تحرکات حامیان فتنه قرار گرفت بطوری که بنام "همایش جوانان حامی روحانی" ، غلظت حمایت از سران فتنه را بیش از اصل تبلیغ کاندیدای خود به نمایش گذاشتند البته آن هم در محیط دانشگاه که هر گونه تبلیغاتی به نفع هر کاندیدایی در آن ممنوع است !

به گزارش قابوس نامه؛ با توجه به قانون انتخابات ریاست جمهوری ، استفاده از وسايل و ساير امكانات وزارتخانه ها و ادارات ، شركتهاي دولتي و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها و مؤسساتي كه از بودجه عمومي ( به هر مقدار ) استفاده مي كنند به نفع کاندیدای خاص و همچنين در اختيار گذاشتن وسايل و امكانات مزبور ممنوع بوده و عدول کنندگان از این قانون مجرم شناخته مي شوند .

qaboosnameh 3
اما روز گذشته با حضور محمد حسین نقاشی مسئول ادوار انجمن اسلامی دانشگاه تهران و سیاوش بسطامی از جوانان افراطی و تندروی اصلاح طلب گرگان که رابط جوانان استاندار گلستان است ؛ " همایش جوانان حامی روحانی"  در حمایت آشکار از کاندیدای خاص آن هم با استفاده از امکانات دانشگاه برگزار شد و دانشگاهی که باید یکی از نقاط کلیدی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برای پرورش نیروی پیشرو و تقویت موتور محرک آن باشد به محلی برای جولان حامیان فتنه تبدیل شد .

qaboosnameh 7

qaboosnameh 1

هر چند پیش از این نیز به دلیل عدم نظارت و البته همسویی ذائقه برخی ناظران دولتی با این تفکر انتخابات شورای راهبردی اصلاح طلبان در دانشگاه فرهنگیان گنبد (حضور پررنگ در یک دانشگاه دولتی) برگزار شده بود که علیرغم اعتراضات به این قانون شکنی علنی ، هیچ برخوردی با مسئولین دانشگاه انجام نشد و این مسئله که آنها مجوز از شورای فرهنگی دریافت کرده اند را مطرح کردند!
در این رابطه مسئول بسیج شهرستان گنبدکاووس به خبرنگار ما گفت : علی رغم تلاش نیروهای انقلابی و حتی دانشگاه پیام نور مرکز استان برای جلوگیری از برگزاری این میتینگ تبلیغاتی در دانشگاه پیام نور گنبد، فشار استانداری و حمایت آنان از برگزار کنندگان این همایش مانع از لغو آن شد .
رضا ممشلی افزود : ظاهرا آزادی تا حد زیر پا گذاشتن قانون ، تنها برای حامیان دولت است ولی برای دیگران مضیقه شدید و فضای امنیتی ایجاد می کنند.
وی تصریح کرد : برای نمونه می توان به ضبط کامل تریبون آزاد هفته گذشته در دانشگاه دولتی از سوی فرمانداری اشاره کرد که به بهانۀ فیلمبرداری برای صدا و سیما به کنترل جمع پرداختند اما از این سو می بینیم در یک مراسم که در محیط دانشگاه برای حمایت انتخاباتی از حسن روحانی برگزار می شود بدون هیچ نظارتی از تصویر یکی از سران فتنه در جایگاه اصلی برنامه استفاده می شود و شعار "روحانی زنده باد موسوی  پاینده باد" در حمایت از رهبر دیگر فتنه داده می شود .
ممشلی اذعان کرد : سوال من از مجریان این است؛ آیا برداشتن مطالب برد بسیج دانشجویی که فقط سوال از کاندیداها بوده است جرم است یا حمایت علنی از سران فتنه که خط قرمز نظام هستند و برگزاری میتینگ انتخاباتی در دانشگاه بدون در نظر گرفتن ممنوعیت صریح قانونی آن ؟!
بر اساس اخبار واصله لغو برگزاری این همایش طی سه روز گذشته از سوی دانشگاه پیام نور قطعی می شود و دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان طبق پیگیری هایی که انجام می دهد نامه ای به گنبد ارسال می کند که این کار غیر قانونی است. اما ظاهرا مسئولین استانی طی تماسی با قربان شهریاری ، تاکید می کنند که از برگزاری این برنامه حمایت شود !
حضور این افراد در دانشگاه و شروع به جذب افراد با گرفتن شماره های دانشجویان برای دعوت به همایش ، حضور برخی رؤسای دانشگاهها در همایش ، در دسترس نبودن رئیس و حراست دانشگاه برای پیگیری نامۀ ارسال شده جهت لغو همایش و ورود مستقیم استانداری برای حمایت از اجرای چنین همایشی با این غلظت تخلفات ، همه و همه قطعات پازلی است که به بهانه حمایت از یک کاندیدا برای طرح نام سران فتنه برای بهره برداری انتخاباتی در دانشگاه رقم خورده است و مسئولین باید در مقابل این تخطی از قانون پاسخگو باشند .

qaboosnameh 8
البته ناگفته نماند سخنران این همایش نیز کسی است که در مناظره خرداد سال 88 در دانشگاه رازی در مقابل مهدی امامقلی دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کرمانشاه ، نظارت استصوابی شورای نگهبان را نظام سلطه می داند و این مسئله خود مبین این مهم است که اساس کلید خوردن این همایش نه تنها طرح حمایت از یک کاندیدای اعتدالگرا نیست بلکه پروسه ای برای عبور از خط قرمزهای نظام را رقم زده است .

qaboosnameh 2

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو