گروه : اجتماعی /

شناسه: 4984

10 فروردین 1403 20:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه گنبدکاووس: استکبار به دنبال بر هم زدن انسجام جهانی است

فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: حضور ترامپ در عرصه با یک شوی انتخاباتی بود چرا که نظام استکبار می بیند دشمنش به طرف یک انسجام جهانی در حرکت است و خود را در این انسجام جهانی شریک نمی بیند و به دنبال بر هم زدن این انسجام است.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ علی لشکر بلوکی با اشاره به این مطلب افزود: ترامپ در پی ایجاد بی نظمی برای رسیدن به یک هژمونی است و حضور وی در این عرصه بر اساس این اندیشه است و در راستای اصالت و و این اندیشه دست به هرکاری می زند و ما هم باید تلاش کنیم عزت ایرانی اسلامی خودمان را در مقابل این اندیشه حفظ کنیم.

وی با اشاره به حفظ عزت به عنوان یکی از مولفه های انقلاب اسلامی ادامه داد: عدالت و آزادی نیز یکی دیگر شاخص های مولفه هویت انقلاب اسلامی است که دشمن در این راستا نیز به دنبال خوراندن مفاهیم اومانیسم ، تساوی حقوق و اصالت بر پایۀ مکاتب لیبرالیسم به ملت ماست که باید برای مقابله از اصل عدالت و آزادی در اسلام استفاده کنیم.

فرمانده سپاه گنبد تصریح کرد: مسئله دیگری که در شاخص های هویت انقلاب اسلامی باعث نگرانی دشمن شده است هراس از بعد مکانی و جغرافیایی ما نیست بلکه نگران آن مسئله انقلاب اسلامی و الگو سازی است که در جریان انقلاب تا رسیدن به تمدن اسلامی درحال شکل گیری است و این روند را تهدیدی برای لیبرالیسم غرب می داند.

لشکر بلوکی تاکید کرد ما باید در این مسیر هوشیار باشیم و برای حفظ هویت انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار داشته باشیم.

وی در ادامه تولید استراتژی نظامی ، ایجاد الگوی مبارزه با قدرتهای جهان، اثبات کار آمدی دین مبین اسلام در همه عرصه ها، مطرح شدن اسلام در جهان، تثبیت اقتدار نظام، بیداری جهان اسلام و تضمین استقلال کشور و نظام را از جمله دستاوردهای پس از دفاع مقدس و در دوران جنگ نرم برشمرد.

وی توجه به مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس و بازتولید و احیای ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را یک ضرورت برای بیرون آمدن با سربلندی از جنگ نرم دانست که باید در جهت تحقق آن فضای عمومی و فرهنگی جامعه پوشش داده شودف چرا که راه مقابله با دشمن، اصل خدمت بر اساس ارزش هاست.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو