گروه : اجتماعی /

شناسه: 5773

01 اردیبهشت 1403 06:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برنامه‌های دهه فجر گنبدکاووس با محوریت ایام فاطمیه اجرا شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: دهه فجر همیشه برای نظام جمهوری اسلامی ارزشمند و تاثیرگذار است, اما شرایط و نگاه منطقه‌ای و جهانی و کشوری با توجه به وضعیت و اتفاقات اخیر به دهه فجر سال جاری است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم, عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در افتتاح دبیرخانه ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: امسال دنیا و جهان چشم به دهه فجر دوختند تا ببینند, مردم ایران اسلامی در ایام دهه فجر با چه قوت و قدرتی مشارکت خواهند کرد و هرچه مشارکت و حضور مردم بیشتر باشد, نظام قدرتمندتر, با عزت و اقتدار بیشتر مسیر خود را طی خواهد کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: حضور مردم در برنامه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر باشد و برنامه‌های این ایام از حالت کلیشه‌ای سخنرانی به برنامه‌های متنوع, جذاب و شاد پیش رود.

کریمی تصریح کرد: با توجه به اینکه در دهه, ایام فاطمیه هم است, ضروری است تا 3 روز نخست دهه فجر, برنامه‌ها با ملاحظات علما مدیریت شود و در بقیه این دهه مردم شاد باشند و از برنامه‌ها انرژی و امید بگیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: افتتاح دبیرخانه ستاد دهه فجر یک اقدام خوب و تاثیرگذار است و در مستندسازی برنامه‌ها تاثیر بسزایی دارد.

کریمی گفت: در ارزیابی تلفیقی سال گذشته استانداری و شورای هماهنگی تبلیغات استان,ستاد دهه فجر گنبدکاووس, در اجرای برنامه‌های دهه فجر, رتبه نخست استان را کسب کرد و امید داریم در سال جاری نیز همین رتبه را تثبیت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: دهه فجر, شناسنامه انقلاب اسلامی است و همه ما باید تلاش کنیم تا این شناسنامه حفظ شود.

حجت الاسلام علی فتحی افزود: حضور و مشارکت مردم در فعالیت های ملی کشور, جان تازه‌ای به انقلاب می‌دهد و ما باید امسال مشارکت و حضور مردم را در این ایام تقویت و افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو