گروه : اجتماعی /

شناسه: 5994

09 فروردین 1403 23:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در گنبدکاووس برگزار می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی با پخش مستقیم از شبکه سراسری, ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم, عبدالقدیر کریمی, در جلسه شورای ورزش همگانی با موضوع پیاده‌روی خانوادگی در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: براساس مصوبه هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان, در آذرماه سال جاری, قرار شد تا همایش پیاده‌روی خانوادگی با پخش مستقیم از شبکه سراسری, در گرگان و گنبدکاووس برگزار شود.

وی افزود: در اردیبهشت سال گذشته نیز چنین همایشی در گنبدکاووس برگزار شد و استقبال بی‌نظیری از این همایش صورت گرفت و امسال نیز برای حضور با شکوه و پرشور مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در چند سال اخیر مردم شهرستان گنبدکاووس ثابت کردند که هر جا اراده‌ای و عزم جدی اتفاق افتاده و هر گاه اتفاق نظر برای اجرای کاری پیش آمده, تا به خاطر مردم, برای مردم و ارتقاء شان و کرامت شهرستان ,کاری صورت گیرد, همه به هم کمک کردند و با اقتدار وارد شدند و سربلند بیرون آمدند.

وی تاکید کرد: اکنون هم اطمینان داریم, مردم با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد, در حوزه ورزش و سلامت, مردم با امید و انگیزه ورود می‌کنند.

کریمی گفت: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا برگزاری این همایش وجود ندارد, امید داریم خبرنگاران, اصحاب رسانه و صدا و سیما با همه توان و ظرفیت به ما کمک کنند تا اطلاع رسانی گسترده‌ای برای حضور گسترده و پرشور مردم انجام شود.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: عظمت و شکوه حضور مردم در راهپیمایی دیروز, در 40 سال گذشته بی‌سابقه بود و مردم گنبدکاووس یک‌بار دیگر استکبارستیزی و همراهی و تمکین خود را از مقام معظم رهبری ثابت کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو