گروه : اجتماعی /

شناسه: 6477

09 فروردین 1403 21:24

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بازدید بیش از ۳۱ هزار گردشگر داخلی و خارجی از بلندترین برج آجری جهان

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۳۱ هزار و ۲۴۴ مسافر و گردشگر داخلی و خارجی از بلندترین بنای تاریخی و آجری جهان برج قابوس بازدید کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم, عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در حاشیه نمازجمعه در جمع خبرنگاران در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در ایام نوروز, بیش از 870 هزار نفر از جاذبه های مختلف شهرستان گنبدکاووس بازدید کردند که از این تعداد 31 هزار و 244 نفر از بلندترین بنای تاریخی و آجری جهان بازدید کردند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با توجه به فعالیت های عمرانی خوبی که در امامزاده یحیی ابن زید( ع) در زمینه توسعه و طرح آرامش بهاری انجام شد,در سال جاری 320 هزار مسافر و زائر از این امامزاده بازدید کرده و 11 هزار نفر اسکان یافتند.

وی افزود: در طرح بسیج سلامت نوروزی در اورژانس گنبدکاووس, در مجموع یک‌هزار و 22 مورد ماموریت انجام شد که از این تعداد, 468 ماموریت شهری غیر تصادفی, 107 مورد ماموریت شهری تصادفی بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: از یک‌هزار و 22 ماموریت, 303 ماموریت جاده‌ای غیر تصادفی و 154 ماموریت تصادفی جاده‌ای صورت گرفته است.

کریمی یادآور شد: در حوزه سلامت بهداشت, تعداد 4 هزارو 662 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی و بازدید شد, همچنین 913 مورد از اماکن عمومی, 12 مورد از اماکن بین‌راهی و 134 مورد از سامانه آبرسانی بازدید به عمل آمد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: کل مواد غذایی معدوم شده در این مدت, بیش از 4 تن بوده و 13 واحد به علت عدم رعایت بهداشت تعطیل, 54 مورد به مراجع قضایی معرفی و برای 149 مورد نیز اخطاریه صادر شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو