شناسه: 4863

06 اردیبهشت 1403 04:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛ افزایش ترک تحصیل در دختران منطقه مرزی محروم

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از افزایش ترک تحصیل دختران در مناطق مرزی محروم شهرستان خبر داد و گفت بخشی از این ریزش در خروجی پایه ششم و متوسطه اول و بخش دیگر در بخش ورود به متوسطه دوم است.

به گزارش قابوس نامه ، فرج الله رزاقی با اذعان به اینمطلب ادامه داد: دهیاران و شوراهای روستاها ، مربیان و تمام کسانی که دغدغه دارند باید در حل این مسئله آموزش و پروش را یاری کنند.
وی با اشاره به اهمیت نگهداشت دانش آموزان اظهار کرد آموزش و پرورش تلاش خود را در این زمینه می کنیم و انتظار داریم همه دستگاهها به پوشش سواد آموزی مناطق مختلف کمک کنند.

آموزش و پروش هماهنگ کننده تعلیم و تربیت است
رزاقی آموزش و پروش را هماهنگ کننده تعلیم و تربیت دانست که کار آن صرف اجرا نیست و نمی شود بار سنگین تربیت و پرورش یک مرز و بوم را تنها به یک نهاد سپرد.
وی با اشاره به پروژه مهر اظهار کرد: انتظارات از دستگاهها چون اتوبانی دو طرفه است و لازم است از همین امروز آغاز شود چرا که هنوز به یاد نداریم دستگاهی از پروژه مهر استقبال کرده باشد!

qaboosnameh148

معاون مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر قرار باشدبه دانش آموزان به عنوان سرمایه نگاه شود مدارس نیز محل سرمایه گذاری هستند و نباید آنها را فقط محل هزینه دانست.
مدیر آموزش و پرورش گنبد همچنین گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه ۵۰ واحد تجاری در شهرستان شناسایی شده است که قرار است برای رفع کسری و کمبودهای آموزش و پرورش بهره برداری شود.
وی در ادامه سخنانش به راه اندازی مجتمع فرهنگی شمال کشور در گنبد خبر داد که بیش از ۵۰ درصد از فعالیت های آموزشی و فرهنگی استان در این مجتمع انجام می شود.

با توجه به بازگشایی مدارس رزاقی یاد آور شد برنامه متمرکز غنچه هاساعت ۸ صبح ۲۹ شهریور در دبستان معرفت ، و برنامه متمرکز آغاز مهر ماه ساعت ۷ صبح روز یکم مهرماه در هنرستان فاطمه الزهرا برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش گنبد از اعلام آمادگی برای واگذاری مهدکودک بنفشه به کانون بازنشتگان با مالکیت آموزش و پروش و ساخت و ساز کانون و بهره برداری مشترک نیز خبر داد.
در این جلسه همچنین بر پیگیری جدی ساخت و راه اندازی مجتمع آموزش برادران ابراهیمی از خیران گنبدی با توجه به پای کار بودت خیران تاکید شد
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو