شناسه: 5222

10 فروردین 1403 11:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

از ظرفیت شورای آموزش و پرورش برای پیشرفت و ارتقای کمی و کیفی مدارس استفاده خواهیم کرد

مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوب در آموزش و پرورش, ایجاد مدارس هیئت امنایی است که جان تازه ای به آموزش و پرورش داده و در توسعه مدارس مغفول مانده تاثیر بسزایی داشته است.


به گزارش قابوس نامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: این مدارس با توجه به نوع وظیفه و تکلیف, نگاه و سیاست خاص را دنبال می کند و بهترین افرادی که می توانند این مدارس را ارزیابی و قضاوت کنند, مردم و افکار عمومی است.
کریمی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب خانواده ها و والدین از این مدارس, مشخص است که در ارزیابی مردمی, این مدارس موفق عمل کرده است, ضمن اینکه نقدهایی نیز بر این مدارس وارد است.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: در مدارس هیئت امنایی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران این حوزه, انتظار داریم به نقد و انتقاد والدین توجه داشته باشند, زیرا متاسفانه در بخشی از بدنه مردم و خانواده ها این ذهنیت وجود دارد که به تناسب بودجه اخذ شده, خدمات ارائه نمی شود, در صورتیکه فعالیت های خوبی در این حوزه انجام شده است.
کریمی تاکید کرد: از ظرفیت شورای آموزش و پرورش, برای حل مسائل و مشکلات مدارس استفاده خواهیم کرد تا معضلات و مشکلات این حوزه کاهش یابد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مدارس هیئت امنایی, مشارکت دانش آموزان در یادگیری بیشتر, تجهیز فضای آموزش و آموزش مهارتها و مسئولیت پذیری را در دانش آموزان افزایش داده است.
کریمی اظهار کرد: تغییر سبک زندگی و تغذیه مناسب در دانش آموزان ضروری است و برای حساس کردن مدیران همه مقاطع, نخستین جلسه مشترک مدیران, مرکز بهداشت در این رابطه سخنرانی خواهند داشت.
فرهاد بدیعی در این جلسه اظهار داشت: نخستین علت مرگ و میر در استان گلستان بیماریهای قلبی, عروقی است که با استفاده از روش مناسب در نحوه تغذیه می توان در کاهش این علت نقش بسزایی داشت.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان گنبد کاووس افزود: همانطور که زمان کودکی برای تربیت صحیح مناسب است, برای آموزش تغذیه مناسب نیز زمان تاثیرگذاری است تا از بسیاری از بیماریها جلوگیری شود.
بدیعی تصریح کرد: فرهنگ سازی تغذیه سالم یکی از رویکرد مدیران مدارس قرار گیرد تا از بسیاری بیماریها جلوگیری شود.

 

1508395232 6001

نویسنده :

نظرات
آرشیو