شناسه: 5770

06 اردیبهشت 1403 20:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه موقت گنبدکاووس: چرا بودجه فرهنگی کاهش دارد؟ آیا باید بیگانگان راه چاره را به ما بگویند؟

حجت الاسلام علی بیات امام جمعه موقت و رئیس دفتر امام جمعه گنبدکاووس گفت: چرا باید بودجه های کلان به بخش های مختلف اختصاص داده شود اما در بخش فرهنگی شاهد کاهش بودجه ها باشیم ؟ آیا باید منتظر باشیم بیگانگان راه چاره را به ما بگویند؟

به گزارش قابوس نامه، وی با ابراز گله مندی در وضعیت حجاب در مدارس گفت: متاسفانه وضعیت دانش آموزان ما با برخی مدارس که نام و فلسفه ایجاد آنها بر پایه نام شهداست ، تناسبی ندارد.

بیات افزود: متاسفانه در دانشگاهها و مدارس تنها بر مسئله علم و درس اکتفا شده کمتر به مسئله آموزش های فرهنگی پرداخته می شود.

حجت الاسلام بیات اذعان کرد: افزایش بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله کودک و همسر آزاری ، طلاق و امثالهم را نشات گرفتهاز عدم توجه به مسائل دینی عنوان کرد : برخی از خانواده ها خود شاید اعتقاد چندانی نداشته باشند اما برخی دیگر نیز که بر تربیت فرزندان خود کار می کنند باز هم وقتی فرزندانشان با فضای بیرون و دانشگاه و فرهنگ و اعتقادات این محیط مواجه شوند، دچار مشکل می شوند.

وی نکته اصلی در اصلاح امور و کاهش آسیب ها را تربیت درست انسان عنوان کرد و گفت: باید در این رابطه توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو