گروه : مذهبی /

شناسه: 5836

09 فروردین 1403 18:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس کانون مداحان استان گلستان: 100 مداح گلستان دارای کد مداحی هستند/ منابع اعتباری به صورت آمایشی تعریف شود/ پیرغلامان حسینی به دیدار رهبری مشرف می‎شوند

رئیس کانون مداحان استان گلستان گفت: 100 مداح گلستان دارای کد مداحی هستند که به سفر عتبات عالیات مشرف شدند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، محمد حسین کبیر ظهر امروز ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام‎الله و گرامیداشت روز پرستار در نشست توجیهی اعضای کانون مداحان و شورای هیئت مذهبی استان گلستان و نقش این دو مجموعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: دیدار با مقام معظم رهبری همه ساله بر اساس سهمیه‎ای که از تهران به ما ابلاغ می‌کنند انجام می‌شود تلاش خواهیم کرد در این راستا سهمیه بیشتری برای استان بگیریم.

وی تصریح کرد: تا کنون سهمیه‎ای برای بانوان نداشتیم که بتوانند به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شوند که این مهم امسال در روز ولادت حضرت زهرا (س) با پیگیری‎هایی که انجام گرفت محقق خواهد شدد.

رئیس کانون مداحان استان گلستان افزود: اگر کسی توفیق شرفیابی به دیدار حضرت آقا را نداشته است از تشکل‌ها می‌خواهیم سهمیه را به طوری احصا و ابلاغ کنند که این سفر برای همگان برای یکبار میسر شده باشد، این تصمیم را به اراده هیئت‎های مذهبی شهرستان واگذار خواهیم کرد.

کبیر در خصوص اجلاس پیرغلامان حسینی گفت: ما پیرغلام از همه شهرستان‎ها معرفی کردیم که واجد شرایط باشند از افراد 70 سال به بالا انتخاب صورت گرفت، هر چه سن بالاتر باشد امتیاز بیشتری است، با توجه به اینکه 15 سال از عمر اجلاس می‌گذرد حضور استان گلستان در اجلاس پیرغلامان پررنگ بوده است و این براساس خردجمعی و در سایه همدلی و هم‎افزایی اتفاق افتاده است.

وی ابراز کرد: در استان گلستان پیرغلام استانی، کشوری و بین‌المللی داریم، اینها ظرفیت‎های خوبی هستند که باید بهره کافی و وافی را از وجود آنها ببریم.

رئیس کانون مداحان استان گلستان از اعضای کانون خواست تا در طرح سامانه طوبی در اسرع وقت ثبت‌نام و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

کبیر در پایان این خواسته و انتظار را از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان داشت که منابع اعتباری را به صورت آمایشی تعریف کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو