گروه : ورزشی / ورزشی /

شناسه: 9344

10 فروردین 1403 12:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

داور گنبدی در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت می کند

"حسن اکرمی" داور بین‌المللی رشته فوتبال از گلستان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از داوران حاضر در مرحله حذفی و دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۱ حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛ براساس انتخاب حسن اکرمی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان داور چهارم ، وی در  دیدار تیم‌های "جئونبوک هیوندای موتور" از کره جنوبی و "پاتوم یونایتد" از تایلند در ورزشگاه «ژئونجو »حضور خواهد داشت.

گفتنی است این داور گنبدی در کنار "موعود بنیادی‌فر" _داور وسط_ و "علی میرزابیگی" و "سعید قاسمی" به عنوان کمک‌های بنیادی‌فر این مسابقه را قضاوت خواهد کرد.

این مسابقه بین نمایندگان کره جنوبی و تایلند از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۱ ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه سال جاری در ورزشگاه  "ژئونجو" در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

اکرمی متولد سال ۶۳ اهل گنبدکاووس است که کار داوری فوتبال را از سال ۸۰ آغاز و در سال ۹۰ امر قضاوت در لیگ برتر فوتبال کشور را برعهده گرفته است.

وی که در سال ۲۰۱۳ در فهرست داوران بین‌المللی قرار گرفت، تنها داور بین المللی استان گلستان است. اولین دیداری برون مرزی او  سال ۹۳ بین تیم‌های بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو