شناسه: 9519

28 فروردین 1403 16:05

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در معارفه شهردار جدید گنبدکاووس؛ مسئولین انتظارات خود  از شهردار گنبد را عنوان کردند

سید علی اصغر موسوی بعد از چند ماه سرپرستی شهرداری گنبدکاووس،صبح امروز به عنوان شهردار معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه؛صبح امروز سید علی اصغر موسوی به عنوان شهردار گنبدکاووس در حضور مسئولین شهرستان معارفه شد.در این مراسم کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس ضمن قدردانی از زحمات شهردار سابق و شورای پنجم مدیریت بحران در زمان سیل گنبدکاووس و برگزاری انتخابات با کیفیت مطلوب را از فعالیت های ارزنده شورا و شهردار سابق خواند.

وی در ادامه به بیان مسائل اولویت دار شهرستان پرداخت و گفت: ترافیک شهری،تکدی گری و معتادین متجاهر، بازآفرینی مناطق توسعه نیافته و مبلمان شهری و همچنین افزایش روشنایی در سطوح شهر از جمله مهمترین موضوعاتی است که انتظار داریم مورد توجه شهردار جدید قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه ی گنبدکاووس بر لزوم نگاه همه جانبه به امر مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: شهری که در آن زیبایی است فقط آبادانی نمی خواهد و باید علاوه بر امور عمرانی به امور فرهنگی و اجتماعی توجه شود.

وی افزود: شورای شهر و شهردار جدید باید به فکر سرمایه اجتماعی ، حفظ حرمت ها و انسجام بیشتر باشند و برنامه های فرهنگی و اجتماعی با هدفگذاری هوشمندانه تری انجام شود

در این جلسه آخوند نوری زاد امام جمعه اهل سنت شهرستان با بیان انتظار تحول آفرینی از شورای جدید شهردار و شورای شهر جدید، انسجام و اتحاد میان اعضای شورا و شهردار را از امورات بسیار مهم خواند.

وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید توزیع متوازن امکانات را از جمله  الزامات مدیریت شهری در گنبدکاووس خواند و افزود:اتحاد مردم در این شهرستان ثمره ی جان فشانی گذشتگان است.

در این مراسم همدم،معاون هماهنگ کننده عمرانی استانداری،حضور داشت و به بیان ظرفیت ها و انتظارات پرداخت و اظهار کرد: شهر گنبد یکی از پرظرفیت ترین شهرستان های استان است که در زمینه های مختلف از جمله تاریخی، ورزشی و فرهنگی دارای جایگاه خاصی در سطح کشور و حتی جهان است.

وی افزود:طبق بررسی هایی که داشتیم بودجه ابلاغی 1400 به شهرداری گنبدکاووس هنوز محقق نشده است و مدیریت شهری در گنبدکاووس باید به سمت درآمد پایدار حرکت کند و شهرداری نباید به صدور مجوزات و کمیسیون ماده 100 نگاه درآمدی داشته باشد.

همدم در ادامه خواستار نگاه متوازن به تمام حوزه های مدیریت شهری شد و ادامه داد:گنبد کاووس از جمله شهر هایی است که در معرض کانون های غبارخیز قرار دارد و توسعه ی فضای سبز شهری ضمن توجه به بحران آب از جمله فعالیت های حیاتی مدیریت شهری گنبد است.


در پایان پس از قرائت حکم ، سید علی اصغر موسوی  شهردار جدید ضمن قدر دانی از اقدامات شورای شهر و شهردار سابق،شعار خود را (عدالت محوری و شایسته سالاری) اعلام کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو