گروه : ورزشی /

شناسه: 1834

09 فروردین 1403 20:05

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پیشنهاد چشم‌گیر عراقی‌ها به قهرمان شیرجه ایران

مسئولان فدراسیون عراق به یکی از شیرجه‌روهای ایران که مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند پیشنهاد چشم‌گیری داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، تیم ملی شیرجه ایران با ترکیب شهنام نظرپور و مجتبی ولی پور به سرمربیگری قائم میرابیان توانست در شیرجه هماهنگ سکوی 10 متر برای نخستین بار در تاریخ شیرجه کشورمان به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کند. چین و ژاپن به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات مسئولان فدراسیون عراق مذاکراتی را با شهنام نظرپور انجام دادند و از وی خواستند تا در قبال مبلغی چشم‌گیر به عراق بیاید تا به عنوان مربی و بازیکن برای آنها کار کند، اما این پیشنهاد عراقی‌ها تا کنون از سوی قهرمان شیرجه ایران رد شده است.

این در حالی است که متاسفانه در ایران حمایت چندانی از شیرجه‌روهای نمی‌شود و اکثر آنها درآمدی از طریق این رشته ورزشی ندارند. با وجود اینکه مسئولان فدراسیون تلاش می‌کنند تا همیشه حامی ورزشکاران زیرمجموعه خود باشند، اما واقعیت این است که فدراسیون‌نشین‌ها به تنهایی نمی‌توانند در حد یک قهرمان حامی ورزشکاران خود باشند.

شاید باور این موضوع کمی سخت باشد که مجتبی ولی‌پور و شهنام نظرپور با کمترین امکانات توانستند روی سکوی سوم آسیا قرار بگیرند، چراکه ایران در بخش دایو استاندارد هم با کمبودهایی روبرو است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو