گروه : اجتماعی /

شناسه: 4983

30 فروردین 1403 15:21

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار فضلی: ملت ما در دفاع از دین خدا با کسی تعارف ندارد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ما در دفاع از دین خدا با کسی تعارف ندارد، گفت: ترامپ هنوز مردم ما را نشناخته و دست از یاوه‌گویی‌هایش برنمی‌دارد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری بسیج، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سومین روز از هفته دفاع مقدس در میدان صبحگاه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع یگان‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و پاسداران گفت: دفاع مقدس در ادامه و استمرار عاشورا و محرم است.

وی با بیان اینکه محرم آرمانی برای امام حسین(ع) و همه مستضعفین و مسلمین جهان است، افزود: محرم دو وجهه دارد؛ یکی شور و دیگری شعور حسینی است که هردو باهم در جامعه باید رشد کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شور حسینی مردم ایران ادامه داد: اقامه عزا و عزاداری‌ها، خیرات دادن و سینه‌زنی‌ها شور و حالی به فضای جامعه داده است که هدف نهایی آن رسیدن به شعور حسینی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، هدف امام حسین(ع) را اقامه نماز و احیای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دانست و متذکر شد: آرمان محرم، مقاومت و پایداری و دفاع از دین خدا بود.

سردار فضلی با بیان اینکه ایستادگی در برابر مستکبر و دفاع از ولایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تبیین کرد: اگر قطعه‌ای در این 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عمل به قرآن و احکام الله بخواهیم نام ببریم، هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام عزیز است.

این جانباز دفاع مقدس، شهدا را چراغ راه و ناظر بر اعمال جامعه دانست و یادآور شد: شهدا مراقب‌اند تا ما راه را گم نکنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مملو از درس‌ها و عبرت‌هایی است که تاریخ دوباره تکرار نشود، گفت: این انقلاب به رهبری امام(ره)، حضور گسترده و چشم‌گیر امت و در سایه همدلی و وحدت به پیروزی رسید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن زمانی که از هدف نهایی انقلاب آگاه شد دشمنی‌هایش با ما شروع شد.

سردار فضلی افزود: دشمن ابتدا قومیت‌های عزیز ما را تحریک کرد و در گنبد، تبریز، خوزستان، کردستان، سیستان و بلوچستان و سایر شهرها، حوادث امنیتی به راه انداخت و از سوی دیگر منافقین و معاندین داخلی را حمایت کرد که نتیجه‌اش تقدیم 17 هزار شهید ترور به انقلاب بود.

وی مطرح کرد: دشمن وقتی از این اقدامات نتیجه نگرفت، جنگ را بر ملت ما تحمیل کرد، در حالی‌ که ما آمادگی جامع و کاملی برای دفاع از کشور نداشتیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه محاسبات دشمن کاملاً اشتباه بود و آن‌ها مردم و امام ما را به‌ درستی نشناخته بودند، گفت: امام عزیز فرمودند که هر کسی می‌تواند سلاح به دست بگیرد، تکلیف دارد به جبهه برود و از پیشروی دشمن جلوگیری کند و مردم فرمان امام را لبیک گفتند.

سردار فضلی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه مردم ایران ادامه داد: دشمن هنوز هم مردم و امام ما را نشناخته و دست از یاوه‌گویی خود برنداشته است.

وی اضافه کرد: آرمان ما در عاشورا بسته‌ شده و ملت ما اثبات کرد در دفاع از دین خدا با کسی تعارف ندارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مقاومت شکل‌ گرفته در سوریه، عراق، بحرین، یمن، فلسطین، لبنان برگرفته از خون‌های شهدا در دفاع مقدس است.

سردار فضلی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3000 شهید استان خراسان شمالی گفت: در این صبحگاه و در محضر خانواده شهدا هم‌پیمان می‌شویم و میثاق دوباره با امام (ره) و انقلاب و نایب امام زمان(عج) می‌بندیم تا در دفاع از دین خدا زره‌ای تردید به خود راه ندهیم و در سایه وحدت، اطاعت از امر ولی کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده 23 شهید نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو