گروه : اجتماعی /

شناسه: 5014

04 اردیبهشت 1403 17:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان: استاندار جدید گلستان از نیروهای توانمند بومی انتخاب شود

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: تعداد نیروهای توانمند استان گلستان برای تصدی پست استانداری کم نیست و از وزارت کشور انتظار داریم استاندار جدید گلستان بومی انتخاب شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از مهر، نورمحمد تربتی نژاد اظهار کرد: با توجه به عقلانیتی که در سیستم وزارت کشور حاکم است به طور قطع و یقین در جابه جایی استانداران اصل شایسته سالاری لحاظ می شود.

وی افزود: در هفته های اخیر بسیاری از فعالان سیاسی و مردم حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا سوال های مختلفی در خصوص جابه جایی استانداران در دولت دوازدهم مطرح می کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تغییر و جابه جایی استانداران در کشور را رویه طبیعی و معمول در دولت های مختلف دانست و ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله از وزارت کشور به عنوان مسئول جابه جایی استاندارها این اتفاق در دولت دوازدهم در حال شکل گیری است و برخی از جابه جایی ها هم انجام شده است.

وی اضافه کرد: اگر قرار است تغییر استاندار در گلستان هم رقم بخورد انتظار داریم استاندار جدید گلستان از نیروهای بومی و توانمند استان که تعداد آن ها کم هم نیست انتخاب شود.

تربتی نژاد تصریح کرد: اگر وزیر محترم کشور قصد انتخاب استاندار غیربومی برای گلستان را دارد می بایست فرد انتخاب شده بسیار توانمندتر از نیروهای بومی گلستان باشد.

وی متذکر شد: شایسته سالاری باید ملاک انتخاب استاندار جدید گلستان باشد و در غیر این صورت به کارگیری استاندار غیربومی برای گلستان منطقی نیست.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو