گروه : اقتصادی /

شناسه: 6317

10 فروردین 1403 03:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سازمان بازرسی پرونده تخلف شرکت آسمان را بررسی می‌کند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود سازمان بازرسی به پرونده تخلف احتمالی شرکت هواپیمایی آسمان خبر داد و گفت: این سازمان در حال بررسی سوانح از جمله این مورد است که نتایج نهایی را اعلام خواهیم کرد.

سرویس کسب‌وکار -قاضی سراج از ورود سازمان بازرسی به پرونده تخلف احتمالی شرکت هواپیمایی آسمان در سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج خبر داد و گفت: سوانح را در حال بررسی واقدامات در حال انجام است و نتایج نهایی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از میزان ، وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی در هواپیمایی کشوری و شرکت‌های مربوط به آن مستقر هستند تاکید کرد: هر نارسایی و مشکلات قانونی را بررسی می‌کنیم و این مورد هم در حال بررسی است.

قاضی سراج افزود: در همه سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها خصوصا در هواپیمایی کشوری و شرکت‌های مربوط به آن استقرار داریم و دراین رابطه گروهی مستقر هستند و اگر نواقصی وجود داشته باشد حضوری تذکر می‌دهند و اگر قابل حل نباشد به عالی‌ترین مسئول آن را اعلام می‌کنند و پیشنهاداتی در رابطه با رفع سوء‌جریانات می‌دهیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در رابطه با سوانح طبق ماده ۹ دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری آنجا تکلیف مشخص شده است ۱۱ گروه با تخصص‌های مختلف و افراد مختلف تعیین می‌شوند که این افراد موظفند اطلاعات را جمع آوری، آنالیز و نتیجه را اعلام کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو