گروه : اجتماعی /

شناسه: 7383

10 فروردین 1403 00:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بیش از ۵ میلیارد ریال بن کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان به فروش رسید

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: از ابتدای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بن کتاب در نمایشگاه به فروش رسیده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، فرشته آل‌نبی صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروش بن کتاب در سومین روز از دوازدهمین نمایشگاه استان گلستان به بیش از 560 میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: از ابتدای برپایی نمایشگاه کتاب تا پایان ساعت فعالیت سومین روز از دوازدهمین نمایشگاه کتاب از مرز 560 میلیون تومان عبور کرده است.

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان با اشاره به استقبال پرشور گلستانی‌ها از نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: تاکنون 6 هزار و 895 عدد بن کارت در مبالغ 50 و 100 هزار تومانی توسط دوستداران کتاب خریداری شده است.

آل‌نبی خاطر نشان کرد: در سال گذشته و در پایان سومین روز نمایشگاه حدود 275 میلیون تومان بن فروخته شده بود که نسبت به مدت مشابه امسال شاهد رشد 2 برابری خرید بن کارت هستیم.

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان گفت: در مجموع 650 میلیون تومان بن ویژه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان تا 23 مهر ماه صبح‌ها ساعت 9.30 تا 12.30 و عصرها 16 تا 20.30 میزبان اهالی فرهنگ و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو