گروه : حوادث /

شناسه: 1081

30 فروردین 1403 09:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان: دو کوهنورد مفقود شده گرگانی زنده پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: ۲ کوهنورد گلستانی که از روز جمعه در منطقه توسکستان گم شده بودند، دقایقی پیش توسط ماموران امدادی پیدا شدند.

به گزارش قابوس نامه حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: در پی گمشدن 2 نفر کوهنورد با نام های محمد طاهری‌نسب 55ساله و مانی کردی 22 ساله و اطلاع به شماره اضطراری 112 جمعیت هلال‌احمر استان، بلافاصله تیم‌های عملیاتی در مناطق جنگلی توسکستان گرگان در حال جستجو بودند.

وی افزود: دقایقی پیش براساس اعلام نیروهای امدادی این 2 نفر در منطقه ای به نام دیودره در ارتفاعات توسکستان گرگان مشاهده شدند و نیروها در حال اعزام به این منطقه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان تصریح کرد: براساس اعلام نیروها این 2 کوهنورد زنده و سالم هستند اما اطلاعات دیگر دراین باره به زودی با رسیدن به نیروها به آن‌ها ارائه می‌شود.

احمدی گفت: این عملیات از روز جمعه ساعت 22 آغاز شده بود و تیم‌های عملیاتی به صورت مستمر و شبانه‌روزی مشغول عملیات بودند.

احمدی اظهار کرد: در این عملیات 144 نیرو امدادی جمعیت هلال احمر در قالب 36 تیم عملیاتی و 15 تیم داوطلب و مردمی هیئت کوهنوردی و تیم‌های آفرود و 2 تیم آنست (سگ‌های جستجو) و 41 دستگاه خودرو به‌کارگیری شده‌اند.

روز جمعه یک تیم کوهنوردی متشکل از 20 نفر در ارتفاعات توسکستان درحال کوهنوردی بودند که 2 نفر از این افراد به علت تندرو بودن از گروه جدا می‌شوند و تاکنون بازنگشتند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو