گروه : ورزشی /

شناسه: 6285

10 فروردین 1403 19:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برانکو: قهرمانی در آسیا هدف اصلی ماست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اهداف ما پایان ندارد و صعود به فینال و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هدف اصلی ما است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل الوصل امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: افتخار بزرگی است که تا نیمه نهایی بالا رفتیم اما اهداف ما پایان ندارند. صعود به فینال و قهرمانی در این رقابته ا هدف اصلی تیم است.

حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمترین خواسته ماست

او ادامه داد: افتخاری بود که فصل گذشته تا نیمه نهایی بالا رفتیم و این فصل هم هدف و انگیزه‌ای که داریم، این است که حداقل تا نیمه نهایی صعود کنیم. همچنین این را بگویم که تیم ضعیفی در لیگ قهرمانان آسیا نداریم و همه تیم‌ها قوی هستند و برای یروزی می‌آیند. با احترام به الوصل هدفمان در این بازی پیروزی است. در مدت کوتاهی برای دومین بار با الوصل روبه‌رو می‌شویم. این اتفاق برای تیم ما و الوصل سخت است و هم جنبه مثبت دارد.

الوصل 2 گزینه در لیگ قهرمانان پیش رو دارد

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: الوصل تیم خوبی است اما این تیم در این بازی 2 گزینه پیش‌رو دارد. اگرآنها در این بازی شکست بخورند، به طور کامل از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند و اگر بتوانند به پیروزی برسند، همچنان شانس صعود دارند. الوصل تیمی بزرگ و با بهترین سازماندهی بین تیم‌های اماراتی است. آنها تا همین چند وقت پیش هم جزء گزینه‌های اصلی قهرمانی در لیگ کشورشان بودند و بازیکنان خوب و جوان زیادی دارند که خودشان را در بازی رفت به ما نشان دادند. الوصلی‌ها بازیکنان باتجربه‌ای مثل کاسیراس، مندس، کیائو و لیما هم دارند.

برانکو درباره وضعیت تیمش تصریح کرد: همه بازیکنان سالم هستند و آنها برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می‌کنند.

او درباره فشردگی بازی های لیگ قهرمانان آسیا گفت: مدت زیادی است که در فاصله‌های کوتاهی بازی‌های خود را انجام می‌دهیم و فشار زیادی را تحمل کردیم. ما دو اولویت بزرگ داریم و برای هدفی که برای خودمان گذاشته‌ایم، حرکت می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اهمیت دیدار برگشت این تیم مقابل الوصل، تصریح کرد: اهمیت زیادی برای دیدار با الوصل قائل شده‌ایم و چند روز زودتر به امارات آمدیم تا با شرایط آب و هوایی آشنا شویم و تمرینات خوبی انجام دهیم تا شرایط خوبی برای مقابله با الوصل داشته باشیم. در واقع این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های گروه ماست.

لیما و کیائو نقش اساسی در تیم الوصل دارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تأکید زیادی روی اسم لیما دارد و می داند که او در چند بازی اخیر الوصل حضور نداشته است، اظهار کرد: بله، ما می‌دانیم که کیائو و لیما مصدوم بودند اما ظاهراً به شرایط عادی برگشته‌اند. آنها بهترین بازیکنان و از نفرات اصلی الوصل محسوب می‌شوند و نقش آنها در تیم‌شان سرنوشت‌ساز است.

او ادامه داد: حساب ویژه‌ای روی این دو بازیکن باز کردیم و به بازیکنان‌مان گفتیم چطور آنها را مهار کنند. من چون لیگ امارات را می‌شناسم و دنبال می‌کنم، به نظرم بازی با الوصل هم نقش کلیدی در سرنوشت ما دارد. الوصل تا چند هفته پیش از گزینه‌های اصلی برای قهرمانی در امارات بود اما با بدشانسی به النصر، الوحده و العین باختند و از قهرمانی دور شدند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو