گروه : سیاسی /

شناسه: 7029

10 فروردین 1403 12:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اجرای ۱۰۰ پروژه محوری و تأثیرگذار در استان گلستان

استاندار گلستان با اشاره به ۱۰۰ پروژه محوری در استان گفت: اگر بتوانیم حداقل ۲۰ پروژه مهم مانند راه آهن گرگان مشهد، طرح گردشگری آشوراده، ساحل بندرگز، توسعه نیروگاه علی آباد کتول، پتروشیمی و غیره را به سرانجام برسانیم سبب اشتغالزایی و توسعه شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در نشست با تعدادی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نمایندگان شاخص حزب اصولگرایان استان اظهار داشت: به اعتقاد من، یکی از دلایل اصلی که سبب شده استان گلستان در 40 سال گذشته بعد از انقلاب اسلامی، مسیر توسعه را طی نکند، نگاه‌های مفرط سیاسی است.

وی با تأکید بر اینکه همیشه مخالفت و جدال سبب عقب‌ماندگی است، تصریح کرد: معتقدم با گفت‌وگو و تعامل دوسویه می توان بسیاری از اختلاف نظرها را حل کرد.

وی با اشاره به 100 پروژه محوری و تأثیرگذار استان گفت: اگر بتوانیم با اتحاد و همدلی، حداقل 20 پروژه مهم و اولویت دار نظیر راه آهن گرگان مشهد، طرح گردشگری آشوراده، مجتمع تفریحی ساحل بندرگز (آرمان طبیعت)، توسعه نیروگاه علی‌آبادکتول، پتروشیمی و غیره را به سرانجام برسانیم این اتفاق سبب اشتغالزایی برای جوانان همین استان و توسعه یافتگی آن می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت مبارزه با فساد و تخلفات اظهار کرد: وظیفه ما دفاع از حق‌الناس است و بر همین اساس، مبارزه با فساد در اولویت‌های کاری ما قرار دارد و بدون تعارف با هیچ‌کسی با آن مبارزه خواهیم کرد.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به فشارهای اقتصادی و اتفاقات رخ داده در کشور شرایط امروز کشور را متفاوت از دوران اوایل انقلاب و دوران جنگ دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران پس از 40 سال تلاش امروز به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند جمهوری اسلامی را از پا در بیاورند و مانع نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری آن در منطقه و همچنین رشد و توسعه نظامی آن شوند.

هاشمی افزود: برای همین، دشمنان تصمیم گرفتند با مشاوره سرشاخه‌های گروه‌های معاند مانند منافقین، از درون این نظام را خلع سلاح کرده و زمین بزنند.

استاندار گلستان با تأکید مجدد بر حفظ وحدت خاطرنشان کرد: باید با تعامل و گفت‌وگو میان گروه‌های سیاسی، فضای سیاست‌زدگی استان را به گونه‌ای مدیریت کنیم که به سمت توسعه حرکت کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو