گروه : ورزشی /

شناسه: 7380

09 فروردین 1403 19:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

محدثه آقایی: دلیل خداحافظی‌ احساسی‌ام کم‌لطفی در حقم بود

محدثه آقایی، ملی‌پوش کاراته گفت: دلیل خداحافظی احساسی‌ام از کاراته این بود که خیلی جاها در حقم کم‌لطفی صورت گرفت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از  تسنیم محدثه آقایی ، در خصوص صحبت‌های دبیر فدراسیون کاراته مبنی بر خداحافظی از کاراته اظهار داشت: من در چند وقت گذشته با انتشار پستی احساسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی از کاراته خداحافظی کردم، اما از این تصمیم منصرف شدم و دوباره به دنیای قهرمانی بازگشتم.

وی تصریح کرد: در سن 24سالگی به‌اندازه‌ای فشار روی من بود که تصمیم به خداحافظی از کاراته گرفتم. دلیل این تصمیم نیز این بود که خیلی جاها در حق من کم‌لطفی صورت گرفته بود و به همین دلیل با انتشار آن پست از کاراته خداحافظی کردم.

دارنده مدال برنز مسابقات کشورهای اسلامی در خصوص اینکه بعد از انتشار آن پست آیا مسئولان فدراسیون کاراته جویای دلیل تصمیم او شدند، گفت: هیچ کسی از فدراسیون کاراته جویای این تصمیم نشد و هیچ کدام از مسئولان فدراسیون تماسی با من نگرفتند تا در خصوص علت خداحافظی‌ام سؤال کند.

محدثه آقایی تصریح کرد: انگار برای هیچ کدام از مسئولان فدراسیون کاراته خداحافظی من مهم نبود. فقط یک بار بعد از این اتفاقات با انتشار لیست تیم ملی اسم من نیز در لیست قرار داشت اما من در اردو حاضر نشدم و کسی نیز تماسی در خصوص غیبت من نگرفت.

وی در خصوص بازگشت مجدد خود به کاراته عنوان کرد: بعد از این اتفاق مسئولان کاراته استان کرمانشاه و مریم مشیری مربی من با برگزاری جلسه‌ای خواستار بازگشت من به کاراته شدند. من نیز دیگر روی استاد خود را زمین نینداختم و به‌احترام حرف ایشان و مسئولان دیگر به کاراته برگشتم.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در خصوص اینکه مسئولان فدراسیون کاراته تفاوتی بین بازیکنان در تیم ملی قائل می‌شوند، گفت: حقیقتاً نمی‌دانم در این خصوص چه جوابی بدهم. من فقط در خصوص تفاوت‌هایی که خیلی وقت‌ها در حق من قائل شدند می‌توانم صحبت کنم، این دیگر مسئله واضحی است.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان شب قبل از مسابقات کومیته تیم ملی خط خوردم و بازیکن دیگری را جایگزین من کردند، این در حالی بود که در انفرادی مغلوب قهرمان جهان شده بودم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو