گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6076

01 اردیبهشت 1403 02:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

واکنش فرمانده هنگ مرزی اترک به نامه نماینده گنبد؛  مرزبانی آماده پاسخگویی با ارائه اسناد در حضور رسانه هاست / نباید با رسانه های معاند همراه شد

فرمانده هنگ مرزی اترک در پی انتشار نامه اعتراض نماینده مردم گنبد مبنی بر برخورد خشونت آمیز مرزبانی با مرزنشینان گفت: این مسئله صحت ندارد و مرزبانی آماده پاسخگویی با ارائه اسناد مورد نیاز در حضور رسانه هاست.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ محمدرضا سراوانی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب افزود: هر مسئولی یا هر شخصی که بخواهد با فرافکنی این موضوع را تحت الشعاع رسانه های معاند نشر دهد قطعا پذیرفتنی نیست و با گفتار و نوشتار خود تنها به امنیت آسیب می رساند.

وی تصریح کرد: در این کلیپ که از هنگام مواجهه ماموران مرزبانی با متخلفان با حکم قضایی گرفته شده است، هیچگونه آثاری از ضرب و شتم نیست و رسانه ها و افراد مغرض با متنی که خود به آن کلیپ اضافه کرده اند سعی در همراهی افکار عمومی با مقاصد خود داشته و متاسفانه برخی نیز در داخل با آنها همراهی کرده اند.

سرهنگ سراوانی اظهار کرد: افرادی که می خواهند برای پیگیری موضوعی نوشته ای را به نگارش دربیاورند ابتدا باید با مراجع مجری آن مسئله ارتباط بگیرند و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند نه اینکه با فرافکنی با رسانه های معاند همراهی کنند همانطور که رسانه ها با ما در ارتباط هستند و ما خود را موظف به پاسخگویی به آنها و آنها را پیشبرندۀ اهداف سازمانی خود می دانیم.

وی یادآور شد: هدف مرزبانی ایجاد آرامش در مرزهاست و مسئله وحدت مرزبانی و مرزنشینان منطقه اترک در سایر استان ها نیز زبانزد است وهمواره اولویت ما رعایت قوانین و مقرارات بود و بر این امر تاکید داریم و در این مسئله نیز کاملا قانونی و بدون حاشیه و با حکم مرجع قضایی اقدام شده است.

فرمانده هنگ مرزی اترک خاطر نشان کرد: دامن زدن به این فرافکنی که با واقعیت فاصله زیادی دارد زیر سوال بردن تلاش ها و زحمات ماموران خدوم مرزبانی ناجا است و منتشر کنندگان این کلیپ و دامن زنندگان به این خبرکذب، به دنبال سوء استفاده هستند تا به حلقۀ اتصالی بین اقوام و مذاهب به نوعی صدمه وارد کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو