گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6593

10 فروردین 1403 15:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

روابط عمومی ارشاد گلستان اعلام کرد؛ شرایط پرداخت بن کتاب سی و یکمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شرایط پرداخت بن کتاب سی و یکمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را اعلام کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ هرساله به منظور حمایت از دانشجویان و طلاب و کمک به جامعه علمی کشور و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی بن تخفیف کتاب به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه برای دانشجویان و طلاب مبلغ صد هزار تومان بن خرید کتاب تخصیص داده‌شده است که ۶۰ درصد آن (معادل ۶۰ هزار تومان) از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن (معادل ۴۰ هزار تومان) را معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت خواهد کرد.

این بن تخفیف برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها مبلغ دویست هزار تومان در نظر گرفته‌شده که ۷۰ درصد آن از سوی اساتید و ۳۰ درصد آن از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین خواهد شد.

نخبگان و اصحاب فرهنگی که به تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها رسیده باشند نیز می‌توانند بن تخفیف خرید کتاب یک‌میلیون تومانی و با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنند.

گفتنی است سی و یکمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت 97 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو