گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6655

07 اردیبهشت 1403 11:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس دانشگاه گنبدکاووس؛ بسیج دانشجویی باید پیشگام عرصه علم و فن آوری باشد

رئیس دانشگاه دولتی گنبدکاووس گفت: بسیج دانشجویی همواره در بین همه تشکل های دانشجویی سردمدار است و پرچم نظام اسلامی را در دست دارد و انتظار ما این است با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری وچارچوب تعیین شده در علم و فن آوری نیز پیشگام باشد.

به گزارش قابوس نامه، حسین گلچینی امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر بسیج دانشجویی شرق گلستان با اعلام این مطلب افزود: دانشگاه گنبد با 125 عضو هیئت علمی این افتخار را دارد که همه این اساتید در بسیج اساتید فعالیت دارند.

گلچینی ادامه داد: بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز در کنار دفتر نهاد رهبری دانشگاه همواره در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی تعامل خوبی دارند و شاهد همراهی آنها هستیم.

وی ضمن تقدیر از مجموعه سپاه شهرستان و بسیج دانشجویی و مساعدت در اجرای برنامه هایی چون اردوهای جهادی و راهیان نور ، تصریح کرد: باید با همدلی و همراهی مسئله توجه به علم و فن آوری که در بخش بسیج اساتید اتفاق افتاده در بخش بسیج دانشجویی نیز نمود بیشتری پیدا کند چرا که با توجه به جایگاه بسیج انتظار ما از آنها بالاتر است.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس در ادامه از آغاز به کار اندیشکده های علمی در حوزه فعالیت بسیج اساتید شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: خروجی این اندیشکده ها در اختیار شما دانشجویان قرار خواهد گرفت و ما وظیفه شرعی و علمی داریم که نمره وضعیت علمی خود به عنوان بسیجی را به بالاترین سطح ببریم.

حسین گلچینی خاطر نشان کرد: ما امروز رو در روی استکبار جهانی ایستاده ایم ئر در این عرصه باید بدانیم چه وظایفی داریم و چگونه عمل کنیم.

وی در پایان سخنانش از فعالیت های خالصانه رضا ممشلی مسئول بسیج دانشجویی سابق تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد روند همکاری و همدلی با حضور مسئول جدید نیز ادامه داشته باشد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گنبدکاووس نیز در این آئین با برشمردن برخی از ویژگیهای حضرت عباس(ع) از جمله عبد صالح ، ولایت مداری و نگاه دقیق و ژرف اندیش تصریح کرد: بسیجیان باید چنین خصاصی را دارا باشند.

qaboosnameh 3

حجت الاسلام محمدجواد نورمحمدی یادآور شد: اگر این صفات را نداشته باشیم ممکن است با وجود شناخت امام ، علیه ایشان قیام کنیم . همانطور که در عاشورا چنین اتفاقی افتاد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو