گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7400

10 فروردین 1403 06:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 موکب حضرت یحیی بن زید(ع) مردم گنبدکاووس در کربلا برپا می‌شود

رئیس ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس با اشاره به برپایی موکب حضرت یحیی بن زید(ع) مردم گنبدکاووس در کربلا گفت: امسال مردم گنبدکاووس ۴۷۰ میلیون تومان غیرنقدی و ۱۰۰ میلیون تومان نقدی به موکب حضرت یحیی بن زید (ع) کمک کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، رمضانعلی خالقی صبح امروز در حاشیه اعزام خادمین موکب حضرت یحیی بن زید(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 9 دستگاه کامیون، تریلی و وانت اقلام و مواد مورد نیاز پذیرایی از زائرین را که در قالب کمک‌های مردمی بود به کریلای معلی محل استقرار این موکب ارسال کردند.

وی افزود: از 10 تا 25 صفر، 97 خادم به صورت 11 خادم خانم و 86 آقا، روزانه 6 هزار نفر را در وعده‌های صبحانه، نهار، شام پذیرایی و 6 هزار نفر را اسکان خواهند داد.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در این موکب 2 روحانی مرد، 2 مبلغه خانم، تیم پزشکی به همراه یک پزشک خانم و یک پزشک آقا و 8 پرستار، 10 خباز خادمین را همراهی خواهند کرد.

وی یادآور شد: ایستگاه صلواتی انواع چای، خیاطی با 2 خیاط مجرب، کفاشی و آرایشگری آماده خدمات‌رسانی به زائرین پیاده اربعین در کربلای معلی است.

رئیس ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس گفت: علاوه بر این خدمات 150 چشمه سرویس بهداشتی و 15 باب حمام در خدمت زائرین پیاده اربعین در موکب حضرت یحیی بن زید( ع) در این مدت خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو