گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7495

31 فروردین 1403 17:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: سازشکاران بدانند لیبرال دمکراسی در حال خارج شدن از صحنه است

امام جمعۀ گنبدکاووس گفت: محور تحلیل مقام معظم رهبری در 12 آبان این بود که سازشکاران بدانند لیبرال دمکراسی در حال خارج شدن از صحنه است.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با عنوان این مطلب افزود: این هشداری برای کسانی که به آنها امید دارند و این پیام را می دهد که به این که دارد فرار می کند نچسبید ،مبادا زیر آوارش بمانید.

خطیب جمعه گنبدکاووس اذعان کرد: آمریکا فکر می کند ما از آن می ترسیم در حالیکه روزی که با اشاره رئیس جمهور آنها حکومت ها عوض می شد از آنها نترسیدیم آن وقت امروز که در سازمان ملل به رئیس جمهور شما می خندند از شما بترسیم؟

وی تصریح کرد: به اذعان رسانه های غربی جواب روشن مردم ایران در روز 13 آبان به آمریکا داده شد و همه می دانیم که امروز هم آمریکا در اداعای خود نه مصوبه شورای امنیت و نظر سازمان ملل و نه نظر کشورهای بزرگ دنیا را دارد و این نشانه افول آمریکا است.

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه با اشاره به استقبال از نخست وزیر و وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در عمان این سفرها را ادامه روند معاملات غرب با کشورهای عربی بعد از رسمیت دادن ارتباط، با عربستان عنوان کرد و گفت: محور معاملات غرب تامین امنیت اسرائیل، شناساندن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، فلسطین جدا از اسرائیل به رسمیت شناختن مشروت به نداشتن ارتش است.

ترابی اظهارکرد: توقع آمریکا راه انداختن یک پایگاه نظامی در منطقۀ مثلثی شکل بین ایران و کویت به عنوان یک استان بی طرف، به واسطه این سفرها برای جاسوسی، اثرگذاری و نفوذ در تنکه هرمز است .

وی دست یافتن انصارالله به ابزار های راهبردی و از سوی دیگر از بین رفتن مشروعیت اجماع بر علیه انصار الله را تضعیف جبهه دشمن عنوان کرد و گفت: صلح آمریکایی در برنامه خود هم تجزیه یمن را دارد هم بدون صلاح می خواهد یک منطقه خودمختار را علیه انصارالله راه بیندازد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر گرامیداشت شب شهادت امام حسن عسکری با محوریت معارف ایشان تاکید کرد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به هفته وقف گفت: خیریه ها باید زیر نظر این اداره باشند و مجوز ها را از این اداره بگیرند چرا باید موازی کاری شود و دیگر ادارات چون ارشاد و فرمانداری مجوز صادر کنند؟

وی یادآور شد: مردم نیز کمک کنند یکجا محوریت داده شود و موفقیت اینها را در امامزادگان به عنوان بقعه های خیرو برکت و قطب های فرهنگی ببینیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو